Husqvarna 701 Supermotard velgen pasmaken

Twigsterify

MF veteraan
2 feb 2012
1.460
481
Regio Rotterdam
Zoals de titel al aangeeft wil ik mijn 701 supermotard naaf pasmaken. Naja beter pasmaken.
Weet iemand hier een adres voor regio Rotterdam?
De wielen passen wel, ik heb ze ook voor dit model gekocht. Maar zeker het achterwiel past eigenlijk net niet.
De spacers zijn voor mijn gevoel net te groot.
Mijn offroad wiel schuif ik er zo in, maar het supermotard wiel moet ik echt alles gelijk zetten en dan moet ik nog mijn achterbrug lichtelijk forceren.

Weet iemand een adresje in regio Rotterdam die dit voor mijn kan controleren/ pas kan maken
 
Ze zijn voor een 701 enduro.
Het zijn de spacers die afgedraaid moeten worden.
Ik was benieuwd of iemand goede ervaringen heeft met een bedrijf/persoon die dit doet.
Stelt echt geen fluit voor en kan praktisch niks mis mee gaan. Loop een willekeurig metaalbewerkingsbedrijf binnen, doe je verhaal en een half uur later is het geregeld.
 
Zoals de titel al aangeeft wil ik mijn 701 supermotard naaf pasmaken. Naja beter pasmaken.
Weet iemand hier een adres voor regio Rotterdam?
De wielen passen wel, ik heb ze ook voor dit model gekocht. Maar zeker het achterwiel past eigenlijk net niet.
De spacers zijn voor mijn gevoel net te groot.
Mijn offroad wiel schuif ik er zo in, maar het supermotard wiel moet ik echt alles gelijk zetten en dan moet ik nog mijn achterbrug lichtelijk forceren.

Weet iemand een adresje in regio Rotterdam die dit voor mijn kan controleren/ pas kan maken
nogal vreemd eerlijk gezegd. Het achterwiel is op 1 op 1 uitwisselbaar tussen de SM en de enduro versie. Enkel het voorwiel moet je aanpassen (spacers) want de SM versie heeft een andere voorvork en andere kroonplaten.
 
Niks vreemds aan.
Aangezien ik niet een Husqvarna naaf heb, maar een aftermarket met een betere cush hub.
Je openingspost is dan heel onduidelijk.
Zoals de titel al aangeeft wil ik mijn 701 supermotard naaf pasmaken. Naja beter pasmaken.
Weet iemand hier een adres voor regio Rotterdam?
De wielen passen wel, ik heb ze ook voor dit model gekocht. Maar zeker het achterwiel past eigenlijk net niet.
De spacers zijn voor mijn gevoel net te groot.
Mijn offroad wiel schuif ik er zo in, maar het supermotard wiel moet ik echt alles gelijk zetten en dan moet ik nog mijn achterbrug lichtelijk forceren.

Weet iemand een adresje in regio Rotterdam die dit voor mijn kan controleren/ pas kan maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan