Husqvarna 900

Husqvarna 900

  • Mooi

    Stemmen: 167 87,9%
  • Lelijk

    Stemmen: 17 8,9%
  • Weet Niet

    Stemmen: 6 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    190
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog een goeie druppel lader aan te raden voor mijn lieve beest in winterslaap?


Ik heb de optimate die geschikt is voor motoren met CANBUS. Je kan de optionele stekker rechtstreeks in de zijkant steken (links)
 
...heb 3 motoren, en 3 Optimate's...

...fietsjes staan, wanneer er niet mee gereden wordt, dag en nacht aan de druppeldoos ; zomer en winter...

...1 accu is inmiddels 8 jaar (!) oud, de andere 5 jaar (terwijl de motor zelf nog 4 moeten worden !), en hoe oud de accu in Speed Triple is weet ik niet, maar inmiddels ook niet meer de jongste...

...als je dan hoort dat sommige mensen om de paar jaar aan een andere accu toe zijn, dan vind ik de investering van zo'n Optimate alleszins de moeite waard...

...heb trouwens bij alle 3 de motoren de Optimate regelrecht aan de accu...
...ondanks dat er 2 CANBUS fietsen bij staan...

...op de accu is net zo makkelijk ; en het scheelt je de kosten van de optionele CANBUS aansluitstekker...

...de standaard Optimate aansluitstekkers hebben keurig verdekte plekjes gekregen ; en bij thuiskomst gaat de brommert aan 'de prik', en verder geen geneuzel...
 
Laatst bewerkt:
...ha..., ik heb helemaal geen Husky... ;)


...en 'nee', op beide CANBUS BMW's (BMW = bijna een Husky, zeg maar...) zitten de Optimate-aansluitingen gewoon regelrecht aan de accu...
 
...ha..., ik heb helemaal geen Husky... ;)


...en 'nee', op beide CANBUS BMW's (BMW = bijna een Husky, zeg maar...) zitten de Optimate-aansluitingen gewoon regelrecht aan de accu...

Haha, oeps. Maar bij de Husqy zit de BMW mini plug meteen op de accu (via een zekering weliswaar). Maar je kan de optimate gewoon aansluiten op die plug, werkt prima.
 
Ik heb er ook een van de aldi oid...

Zitten allen van die lompe klemmen aan ipv een mooi stekkertje.

Deze winter maar eens iets voor fabrieken :Y
 
...had net broeder Boxershort aan de telefoon (ja sorry..., dat doen we zo af und zu, en dan nemen we op serieuze toon de Nationale Politiek door...), en het schijnt dat de Snijkamp-baas het nieuwe topic gaat openen...?

...ja...? ;)




...want ik moet natuurlijk ook wel wat te posten overhouden in een topic waar ik verder geen enkele binding mee heb, voordat het ding gesloten wordt... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan