Husqvarna 900

Husqvarna 900

  • Mooi

    Stemmen: 167 87,9%
  • Lelijk

    Stemmen: 17 8,9%
  • Weet Niet

    Stemmen: 6 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    190
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou het motorblok, namelijk de oliepomp, problemen hebben met langdurige wheelies te doen? (smering voor de 2 cylinders)..?.. Al iets bekend mss over de launch?

Vette moto anders!!!!!
 
Laatst bewerkt:
husqvarna-nuda-900r-unveil-8.jpg

nuda-9.jpg

146_1107+2012-husqvarna-nuda-900-r-wallpaper-03+.jpg

husqvarna-900R_10.jpg
 
Zou het motorblok, namelijk de oliepomp, problemen hebben met langdurige wheelies te doen? (smering voor de 2 cylinders)..?.. Al iets bekend mss over de launch?

Vette moto anders!!!!!

In het BMW-blok zitten drie oliepompen, dus dat zou geen probleem moeten. Chris Pfeiffer stunt er ook al geruime tijd mee...
bmw_F800R_Chris_Pfeiffer_Edition_1.jpg


In Milaan wordt de Nuda 900R voor het eerst gepresenteerd. en dan zou hij 4de kwartaal leverbaar moeten zijn...
 
Hij is bekend de prijs;

Husqvarna Nuda 900 & Nuda 900R; met een motorvermogen van meer dan 100PK en een even hoog koppel. Het gewicht van 185Kg; de ultieme mix voor een breed scala van gebruiksmogelijkheden.

Leverbaar vanaf eind november 2011 voor € 11.500,- (basisversie) en € 13.500,- (RR).

Basis

nuda-4.jpg


RR
2012-Husqvarna-Nuda-900-base-model-1-635x423.jpg


RR met assesoires
2012_Husqvarna_900_04.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me eerder andersom; bovenste R, onderste twee standaard. Denk niet dat ze op de standaardversie Owlins en monoblocs zetten en die er voor de R versie weer afhalen ;)
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Vraag mij af hoe deze motor zich verhoud tot een KTM Superduke. Ik heb van de zomer een dagje op een superduke door Oostenrijk gereden en dat was echt heel fijn.
 
Nou ik zal er snel eens op gaan rijden en ik kan op dit moment kopen wat ik wil maar toch...
Ik denlk dat een 990 SMR gewoon beter is.
Hij is wel leuk maar echt super, ongeveer 105 pk (meestal 102) bij dat ledig gewicht. Nou dat is voor een hedendaags model niet echt super. Ik vind de SM, SMR, 690/990 een Ducati motard of zelfs de aprilia dan een betere keus. Maar ik zal t laten weten als ik m eens gereden heb.
 
Nu de Nuda leverbaar is, is er gelijk weer een vervolg aangekondigd.

(niet helemaal geschikt voor het naked topic, maar ik wilde hem toch even posten)

Motorblok (basis) van de G650GS (twin)
Leverbaar in 2012 (wanneer + prijs nog onbekend)

Husqvarna_Concept_Strada_01.jpg

Husqvarna_Concept_Strada_02.jpg

Husqvarna_Concept_Strada_03.jpg

Husqvarna_Concept_Strada_04.jpg

Husqvarna_Concept_Strada_05.jpg

Husqvarna_Concept_Strada_06.jpg

Husqvarna_Concept_Strada_07.jpg

Husqvarna_Concept_Strada_08.jpg

Husqvarna_Concept_Strada_09.jpg

Husqvarna_Concept_Strada_10.jpg

Husqvarna_Concept_Strada_11.jpg

Husqvarna_Concept_Strada_12.jpg

Husqvarna_Concept_Strada_13.jpg

Husqvarna_Concept_Strada_14.jpg

Husqvarna_Concept_Strada_15.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zeker geen probleem met huskies maar ik heb al een kleine 4 jaar dagelijks 125 km gereden op zo'n BMW 650 en dat is echt een rotmotor!(was lease van werk)
Totaal niks in dat ding. Sorry hoor maar koop aub niet dat apparaat.
Nog iets over die Nuda, is er een uitschakelbaar ABS?
Ivm de abs verplichting die er komt!
KTM komt namelijk ook met een nieuwe sm die TC/ABS on off en nog veel meer van dat soort zaken heeft.
 
Oh eh dat spatbord voor heeft indaad geen functie zag ik laatst op een demo import!
En ik denk zelfs dat je vork nog een behoorlijk onbeschermd is. Hij is dus leuk voor met mooi weer rijden en niet te hard want anders heb je schade.
groet
 
Die allroad! :} Hebben Hebben Hebben! :Y

Husqvarna's zijn absoluut hun tijd ver vooruit qua design (bij de crossers, enduro's en straat), zijn veruit het mooiste, gunstige prijsstellingen, vooruitstrevende innovatieve techniek maar.....
..... het is wel allemaal peperkoeken spul en de bouwkwaliteit vind ik toch tegenvallen in vergelijking met de Japanners. Om over de duurzaamheid maar niet te beginnen.
Toen ze nog in Zweden gemaakt werden, waren het betere motors.
 
Ik zeg combineren die 2 dan heb je een soort van Husky F900GS.
Er wordt hier en daar beweerd dat er inderdaad op dit platform gebaseerd meer aan zit te komen, nou laat maar komen :Y :Y
 
Mmmh een motor speciaal gemaakt om het crapuul uit te hangen op kleinere wegen. Helemaal mijn ding. Moet écht geil rijden zo'n nuda. Kan niet wachten om te testrijden.

Die 650 btw verbruikt niet veel; hoor ik. Heb eens gesproken met iemand die een BMW 650 Xcountry had en hij zei dat het een erg leuke speelfiets was en een leuke, zuinige manier om op zijn werk te raken. Die Moab zal gelijkaardig zijn maar dan met meer sexappeal. :]
 
Ik ben echt afschuwelijk geil van deze fiets. :}

Ik heb ooit eens meegedaan aan een motorrally. Dat is het soort rijden waarbij je massas fun hebt zonder dat je >160km/u rijdt. Vlammen op ruw en oneffen asfalt maar met weinig verkeer en een schitterend pure omgeving zonder flitspalen en veel verkeer. Aangezien de strakke stuurwegen met perfect asfalt stilletjesaan vol flitspalen staan zou vlammen op deze ruwe wegen wel eens het leuke rijden van de toekomst kunnen zijn. Waarom denk je dat die allroads zo in trek zijn?

Deze nuda is 100% geknipt voor bergpassen en kleine bochtige wegen. Lange veerwegen; laag gewicht, zéér bullig motorblok met koppel dat vroeg beschikbaar is. Daarenboven genoeg comfort en vermogen om op de grote wegen ook fijn te rijden.

Als iemand van jullie testrijdt: HIER VERSLAG UITBRENGEN AUB! :]

pyrenees06.jpg

(Niet mijn foto. Ff gepikt van motorcycle.com om jullie een voorbeeld te geven.)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben echt afschuwelijk geil van deze fiets. :}

Ik heb ooit eens meegedaan aan een motorrally. Dat is het soort rijden waarbij je massas fun hebt zonder dat je >160km/u rijdt. Vlammen op ruw en oneffen asfalt maar met weinig verkeer en een schitterend pure omgeving zonder flitspalen en veel verkeer. Aangezien de strakke stuurwegen met perfect asfalt stilletjesaan vol flitspalen staan zou vlammen op deze ruwe wegen wel eens het leuke rijden van de toekomst kunnen zijn. Waarom denk je dat die allroads zo in trek zijn?

Deze nuda is 100% geknipt voor bergpassen en kleine bochtige wegen. Lange veerwegen; laag gewicht, zéér bullig motorblok met koppel dat vroeg beschikbaar is. Daarenboven genoeg comfort en vermogen om op de grote wegen ook fijn te rijden.

Als iemand van jullie testrijdt: HIER VERSLAG UITBRENGEN AUB! :]


[afbeelding]

waar is die foto genomen??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan