Husqvarna 900

Husqvarna 900

  • Mooi

    Stemmen: 167 87,9%
  • Lelijk

    Stemmen: 17 8,9%
  • Weet Niet

    Stemmen: 6 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    190
Status
Niet open voor verdere reacties.

Husqy Keess

MF veteraan
4 sep 2006
1.732
0
Regio Den Haag
Vandaag eindelijk gepresenteerd Husqvarna in samenwerking met BMW: Husqvarna Nuda 900R, wat vinden we ervan?

Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=ej4cQv-K0so

Site:
http://900.husqvarna-motorcycles.com/en/home.php

Tech:
De motor weegt ongeveer 175 kilo, 100pk en 100nm koppel . De wielen en achterbrug zijn ook van de BMW F800R, erg fraai! Vooraan zit een 48mm USD vork met monoblok brembo remklauwen (zelfde als Duc 1198 en BMW HP2 Sport). De tank zit voor de rijder en niet zoals bij de F800R onder het zadel. De motor is lekker kort en heeft naar verwachting eindelijk een normale onderhoudsinterval van 10.000km. Ben benieuwd naar de prijs!

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Andere piep erop en het is echt een prachtige fiets :}

Dit is wel iets voor mij over een paar jaar :)

Edit: First picture: New Husqvarna Nuda 900R

175 kg zou ie wegen. €9900 volgens de comments, maar in NL zal er nog wel wat bij komen :)
 
Laatst bewerkt:
mooie gedurfde fiets

maar of het een succes gaat worden????


beetje een zelfde soort als een KTM DUC III
ook een radicale smijtfiets, maar helaas ook geen verkoopwonder

de mensen kopen dan toch weer liever een oerbetrouwbareemotielozejapjammer
 
Laatst bewerkt:
mooie gedurfde fiets

maar of het een succes gaat worden????


beetje een zelfde soort als een KTM DUC III
ook een radicale smijtfiets, maar helaas ook geen verkoopwonder

de mensen kopen dan toch weer liever een oerbetrouwbareemotielozejapjammer

De duke 3 is nog aardig verkocht anders hoor, denk dat deze husq het ook wel boven verwachting gaat doen, supervet ding!
 
en deze motor heeft iets wat de duke 3 niet heeft...meer vermogen !!
 
Deze fiets per ongelijk ook gepost bij de SM's (beetje 50/50)

Ik vind hem erg mooi, zal zeker geweldig rijden met die shock van Ohlins en de dikke Brembo's!

Ziet er erg bruut uit, bruut zal die ook wel rijden!
 
Ik vind hem spuuglelijk.. Lijkt wel een yamaha tricker met wat meer vetjes.
 
Wauw. Heel erg gaaf!

Beetje jammer dat het wiel zo duidelijk BMW-like is.

Wat zijn de concurrenten?
-Hypermotoard?
-1200 dorsoduro?
-SM van KTM?

Dat soort dingen?

Heerlijke fiets lijkt het me. Waarschijnlijk wordt je gek van de trillingen, maar goed.
:] :] :] :] :]
 
Als er een onderhoudsarm blok onder komt en een redelijke prijs wordt het een topper.

Als het een peperdure fiets wordt die je elke 2500km volledig moet reviseren flopt hij gigantisch.
 
Als er een onderhoudsarm blok onder komt en een redelijke prijs wordt het een topper.

Als het een peperdure fiets wordt die je elke 2500km volledig moet reviseren flopt hij gigantisch.

Zal wel niet zo onderhoudsintensief zijn, is waarschijnlijk het aangepaste blok uit de gs800 van BMW.
 
[afbeelding]
Dat witte spatbordje is een regelrechte afketsplaat om stenen in je radiateur te schieten.

Gelukkig kan hij er vanaf...

De motor weegt ongeveer 175 kilo, 100pk en 100nm koppel . De wielen en achterbrug zijn ook van de BMW F800R (radiator ook), erg fraai! Vooraan zit een 48mm USD vork met monoblok brembo remklauwen (zelfde als Duc 1198 en BMW HP2 Sport). De tank zit voor de rijder en niet zoals bij de F800R onder het zadel. De motor is lekker kort en heeft naar verwachting eindelijk een normale onderhoudsinterval van 10.000km. Ben benieuwd naar de prijs!

Achterbrug + frame komt van een F800GS
 
Laatst bewerkt:
Als er een onderhoudsarm blok onder komt en een redelijke prijs wordt het een topper.

Als het een peperdure fiets wordt die je elke 2500km volledig moet reviseren flopt hij gigantisch.

twee cilinder en een BMW blok die zich al heeft bewezen, ik zie geen problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan