Husqvarna SM 610R

Motorloco

Die hard MF'er
10 mei 2004
278
0
Hallo,

Ik ga morgen een proefrit maken op een SM610R. Hij is van 2001 en heeft 1700km!!! gelopen. Vraagprijs is 5.950,-

Nu heb ik op de site van Husqvarna gekeken en daar staat dit model (type:R) niet op bij bouwjaar 2001. Is het mogelijk dat dit model niet in Nederland is geleverd en bijv. uit duitsland is ingevoerd? Of misschien is het bouwjaar 2000 en het kenteken van 2001?

Alvast bedankt voor jullie reactie/tips,

Vr. gr.

Jelle
 
Hallo,

Ik ga morgen een proefrit maken op een SM610R. Hij is van 2001 en heeft 1700km!!! gelopen. Vraagprijs is 5.950,-

Nu heb ik op de site van Husqvarna gekeken en daar staat dit model (type:R) niet op bij bouwjaar 2001. Is het mogelijk dat dit model niet in Nederland is geleverd en bijv. uit duitsland is ingevoerd? Of misschien is het bouwjaar 2000 en het kenteken van 2001?

Alvast bedankt voor jullie reactie/tips,

Vr. gr.

Jelle

Zou kunnen dat de machine pas later op kenteken is gezet. Of er is bijvoorbeeld ander plastic opgezet.
Wat is er anders aan het 2001 model en degene waar je op gaat proefrijden?
 
ff opletten de husky,s die ouder zijn als 98 hebben (als ik het goed heb) geen oliepomp.
 
Juist wel.
Bovendien: wat maakt dat uit ? Die zonder oliepomp komt ook vooruit hoor.
 
gelukkig is er nog nooit iets aan jouw blok kapotgegaan he jasper :+ ...

o god...nu gaan we het krijgen....aangezien ik wél een oliepomp heb..
heeft dat met het wel/niet hebben van een oliepomp te maken dan? hetgeen bij mij kapot is gelopen zijn de tuimelaars, welke ook niet door de oliepomp gesmeerd worden mocht ie er wél opzitten.....

en een xr600 mag dan wel een oliepomp hebben, maar vermogen zit er niet in :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan