Husqvarna SM125S 2009 :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

NuclearNacho

MF'er
21 aug 2014
31
0
Boekelo
Hallo Allemaal,

Ik ben dus overgestapt naar een Husqvarna 125 SMS 2009. hiervoor had ik een Derbi Senda DRD Racing uit 2012 hier heb ik ook een Gallery van gemaakt op het forum Link: Derbi Senda DRD Racing '11 van Max • Derbi-forum.nl

nou genoeg over me brommer,
Op naar de motor!!

Hier zijn een paar foto's hoe die eruit zag toen ik hem gekocht had. :) :) :) :)

4rsydd.jpg

mpixs.jpg

29pyka9.jpg


Ik vond het er allemaal heel tof uitzien maar ik wou hem qua uiterlijk toch nog wat aanpassen

het begon bij het achterlicht en een velglint! :}

Before:
2ql7f9g.jpg


After *D *D *D
2quka3d.jpg


Toen vond ik het er al heel dik uitzien maar het was nog niet genoeg in mijn ogen

Toen heb ik een nieuwe Achterkap, zij kappen en ook heb ik nieuwe achterburg stickers gekocht!!! *D *D

Before:
2quka3d.jpg


De kappen! *D
ou5guo.jpg


Toen de kappen gemonteerdwaren zag het er Awesome uit :P
111pkic.jpg

1zou7vs.jpg


toen Vond ik dat er nog wat aan moest gebeuren!! en wat ze in Italië erg veel doen is de achterkant verhogen.

dit doen ze door de schokbreker voet eraf te halen en er een hogere voet op te zetten. ook dit proces heb ik vast gelegd.

ik had de schokbreker gedemonteerd.
2vrzm9z.jpg


toen heb ik de ringen die de veerspannen los gedraaid.
iefcbl.jpg


toen heb ik de veer van de schokbreker gedomonteerd en de schokbreker voet eraf gehaald.
met het eraf halen van de voet moest ik dit verhitten met een gasbrander omdat de maker van de schokbreker er locktide in heeft gedaan. ;)

foto van de gedemonteerde veer
16lmbf5.jpg


foto van de gedemonteerde voet en het nieuwe voet stuk!! :}
2l9iq84.jpg

atm17c.jpg


toen ik de Schokbreker weer helemaal in elkaar had zitten en hem gemonteerd had!! mog het resultaat er zijn :]
t9fx4x.jpg

2mnq6au.jpg

b7zbrd.jpg


Persoonlijk vind ik het er heel goed uitzien!! :} :} :}

toen heb ik er ook maar een Breed Husqvarna voorspatbord opgezet
2007gxt.jpg

2vmviux.jpg


Nou ik vind het er heeel awesome uitzien!!! 8-)

hier ben ik tot nu toe beëindigd!!


Groeten Max
 
Laatst bewerkt:
Laat me weten wat je er van vind *D *D

Groeten Max

Wat ik er van vind? van elke scheet plaats je een foto, en ik vind de verhoogde achterkant er niet uit zien en het komt ook niet ten goede van je wegligging. Kortom je bezit een supermoto maar behandelt hem als een scooter-achtig iets.

Maargoed smaken verschillen en als jij hier van houdt moet je lekker zo door gaan :)

Wat ik zelf zou wijzigen aan de motor:
Nieuw model koplamp zodat deze beter matched met het voorspatbord
Handguards
Tuut van demper verwijderen
Schokbreker weer naar normale hoogte
stuurpad plaatsen

En ik weet niet met wat voor remmen je rijdt, maar zo te zien rij je met een grote radiale rempomp op een klein brembo cross-klauwtje (niet goed te zien op de foto's), dit lijkt me echt niet lekker rijden...

Ook ben ik bang dat je gezeur kan krijgen met je kentekenplaat, deze kan je eventueel iets bijbuigen met een verfbrander.

iig Veel succes ermee, als je vragen hebt horen we het wel :)
 
Laatst bewerkt:
Wat ik er van vind? van elke scheet plaats je een foto, en ik vind de verhoogde achterkant er niet uit zien en het komt ook niet ten goede van je wegligging. Kortom je bezit een supermoto maar behandelt hem als een scooter-achtig iets.

Maargoed smaken verschillen en als jij hier van houdt moet je lekker zo door gaan :)

Wat ik zelf zou wijzigen aan de motor:
Nieuw model koplamp zodat deze beter matched met het voorspatbord
Handguards
Tuut van demper verwijderen
Schokbreker weer naar normale hoogte
stuurpad plaatsen

En ik weet niet met wat voor remmen je rijdt, maar zo te zien rij je met een grote radiale rempomp op een klein brembo cross-klauwtje (niet goed te zien op de foto's), dit lijkt me echt niet lekker rijden...

Ook ben ik bang dat je gezeur kan krijgen met je kentekenplaat, deze kan je eventueel iets bijbuigen met een verfbrander.

iig Veel succes ermee, als je vragen hebt horen we het wel :)

hallo.

ik behandel hem helemaal niet als een scooter achtig ding..
ook wil ik er even bij zeggen dat er een fatsoenlijke rempomp op zit en ik kan er super goed mee remmen.

ook rijd hij nu hij verhoogd is fijner.

het buisje op de demper heb ik er al afgehaald.

voor de rest komt er nog een rood highbend stuur op van Twenty.

en blijf vooral zo door gaan word iedereen blij van....
ook is deze motor FABRIEKS SM dus ik weet niet wat jij loopt uit te poepen met cross rempomp..

gr

max
 
ik zit te poepen op je klauw niet op je pomp

Ook al is het een "fabrieks-sm" dan wil het nog niet meteen zeggen dat er goede remmen op zitten. Ik snap natuurlijk ook dat de eisen aan de remmen anders zijn dan bij een 450

en uit je reactie lees ik dat je nogal not-amused ben van mijn post, sorry dat ik mijn mening gaf. Ik snap natuurlijk dat je op het brommer forum op handen gedragen wordt gezien je een dikke 125cc rijdt.
 
ik zit te poepen op je klauw niet op je pomp

Ook al is het een "fabrieks-sm" dan wil het nog niet meteen zeggen dat er goede remmen op zitten. Ik snap natuurlijk ook dat de eisen aan de remmen anders zijn dan bij een 450

en uit je reactie lees ik dat je nogal not-amused ben van mijn post, sorry dat ik mijn mening gaf. Ik snap natuurlijk dat je op het brommer forum op handen gedragen wordt gezien je een dikke 125cc rijdt.

kerel...

ik heb hier maar 1 ding op te zeggem...

A Real Rider Respects Someone Else's Ride ;)
 
"Ik snap natuurlijk dat je op het brommer forum op handen gedragen wordt gezien je een dikke 125cc rijdt."

nu vraag je er wel een beetje om he...
 
Die verhoging ziet er idd niet uit. Mega gat tussen band en achterspatbord. Vind dat brede voorspatbord ook niet bepaald een verbetering. Voor de rest een leuk ding.
 
staat je nr plaat niet te schuins ivm bekeuringen dadelijk zou jammer zijn van het geld..
verder leuke motor...ziet er goed uit..
 
Laatst bewerkt:
Leuke brommert om de 11kw periode door te komen, verhogen ziet er niet uit idd.
En het verhogen verprutst ook het stuur gedrag van je bike.
 
hahahaha, is het al vrijdag. Idd. stomste wat je hebt gedaan is die motor verhogen. Gaat hij alleen maar moeilijker van sturen. Als het een fabrieks sm is zoals jij noemt.... Husqvarna besteed ik weet niet hoeveel geld aan alles uit rekenen en doorwerken zodat de geometrie van de motor helemaal goed is. Jij gaat hier aan liggen prutsen en verwacht serieus dat het beter is :') Laat me niet lachten.

Verder. Als je van een derbi af komt is alles snel. En geloof me, ook ik heb die stap gemaakt. Maar wat je nu allemaal voor onzin uitkraamt.

Verder leuke ding voor de eerste 2 jaar idd. Maar het geld van ander achterlicht en verhogen ed had ik inderdaad ook uitgegeven aan andere remmerij of de vering af laten stellen voor echt sm gebruik.
 
Gewoon lekker kloten en beetje prutsen met zon ding toch :] Was bij mij niet anders na de brommertijd, en nog steeds eigenlijk _O- Origineel is die achterkant inderdaad misschien wat laag als je erop zit, nu wel een beetje te hoog... Zou heel goed kunnen dat de motor nu wat makkelijker instuurt maar kans is aanwezig dat je wat andere ongewenste bijeffecten krijgt :X :P Dat voorremklauwtje lijkt mij gewoon een standaard Brembo klauwtje, gemonteerd op zoveel motoren. Zolang je niet continu volgas gaat voldoet dat klauwtje, zeker i.c.m. een 320 schijf, echt wel meer dan voldoende.
 
Laatst bewerkt:
hahahaha, is het al vrijdag. Idd. stomste wat je hebt gedaan is die motor verhogen. Gaat hij alleen maar moeilijker van sturen. Als het een fabrieks sm is zoals jij noemt.... Husqvarna besteed ik weet niet hoeveel geld aan alles uit rekenen en doorwerken zodat de geometrie van de motor helemaal goed is. Jij gaat hier aan liggen prutsen en verwacht serieus dat het beter is :') Laat me niet lachten.

Verder. Als je van een derbi af komt is alles snel. En geloof me, ook ik heb die stap gemaakt. Maar wat je nu allemaal voor onzin uitkraamt.

Verder leuke ding voor de eerste 2 jaar idd. Maar het geld van ander achterlicht en verhogen ed had ik inderdaad ook uitgegeven aan andere remmerij of de vering af laten stellen voor echt sm gebruik.

hallo...

kijk ik vind het berhogen gewoon mooi!! als je kijkt naar een 125sms tuning video dan zijn ze ook allemaal verhoogd het ziet er gewoon super mooi uit en ja ik oke je hebt gelijk maar als ik dat nou mooi vind dan terwijl het er in het echt ook heeeel anders uitziet omdat die dan ook van het bokje is plus dat ik erop zit! ziet het er gewoon super vet het maarja iedereen mag zijn mening hebben. maar het is gewoon een beetje zieligom zo vaak iets te herhalen alss je weet dat de eigenaar dat niet chill vind. zelfde als jij. jij hebt een sixdays oke en je veranderd er iets aan, je post het en er komen alleen maar reactie zoals bij mij... dan denk jij ook van ja oke nu weet ik het wel is genoeg.. maar nee ze gaan dooooor en doooor als kip zonder kop.. naja
ik ben klaar hier...
 
Gewoon lekker kloten en beetje prutsen met zon ding toch :] Was bij mij niet anders na de brommertijd, en nog steeds eigenlijk _O- Origineel is die achterkant inderdaad misschien wat laag als je erop zit, nu wel een beetje te hoog... Zou heel goed kunnen dat de motor nu wat makkelijker instuurt maar kans is aanwezig dat je wat andere ongewenste bijeffecten krijgt :X :P Dat voorremklauwtje lijkt mij gewoon een standaard Brembo klauwtje, gemonteerd op zoveel motoren. Zolang je niet continu volgas gaat voldoet dat klauwtje, zeker i.c.m. een 320 schijf, echt wel meer dan voldoende.

maar 1 ding...

ik hou van jou O-)
 
nou eigenlijk niet MX-RobertV... ik kwam hier uit goeie wil om mijn husqvarna even te laten zien omdat ik eerder ook al een post had gedaan.. naja.. euhm jammer dat jullie allemaal zo doen.. jullie zijn volgens mij allemaal 20/30 en gedragen zich als kinderen van 10 kom op man grow up... #RespectSomeone'sRide
 
nou eigenlijk niet MX-RobertV... ik kwam hier uit goeie wil om mijn husqvarna even te laten zien omdat ik eerder ook al een post had gedaan.. naja.. euhm jammer dat jullie allemaal zo doen.. jullie zijn volgens mij allemaal 20/30 en gedragen zich als kinderen van 10 kom op man grow up... #RespectSomeone'sRide

Iedereen hier geeft zijn mening, maar zo te lezen wil jij alleen maar positieve posts ontvangen op je husky en geen negatieve. Gezien je je snel aangevallen voelt post je meteen nogal "agressief" terug,.... en wie de bal kaatst....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan