Husqvarna SM570R 2004

LeonB

Die hard MF'er
24 sep 2006
822
0
Heikant (ZE)
Husqvarna SM 570 R uit 2004.
54 PK vermogen
77.0 NM koppel
137 kg massa rijklaar

Ongeveer 5.000 km op de
teller. De kop is 2.000 km geleden gereviseerd.

De originele koplamp heb ik nog liggen. Is er in twee
minuten weer op te zetten.

Voor- en achterband gaan nog wel een paar duizend kilometertjes mee. Ketting en tandwielen zijn ook nog in orde.

Kleppenlifterkabel en koppelingskabel zijn onlangs vervangen. 1000 kilometer geleden zijn de wiellagers vervangen. En natuurlijk heeft 'ie regelmatig nieuwe olie gekregen.

Er zitten wat gebruikerssporen op de kappen van het kontje.

Is alleen gebruikt voor wat rondjes door de polder: ik ben er nooit mee op het circuit geweest.

De motor heeft best wat power. In 1e, 2e en 3e versnelling komt het voorwiel omhoog bij flink gasgeven. Echt een fijne supermotard/supermoto! Alleen niet voor op de
snelweg, vandaar dat ik op zoek ben naar een tourmotor. Deze Husqvarna trekt makkelijk naar de 140 maar flink wat kilometers maken zit er niet in.
Daarom moet deze helaas weg...

Staat in Heikant (Zeeland) maar bij serieuze interesse is er ook de mogelijkheid om hem in Breda komen te bekijken.

Vraagprijs: €3500,-

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Gisteren klein stukje gereden op de nieuwe Husky van mijn maat. Precies hetzelfde model maar dan gecustomized. Ik was wel onder de indruk zeg! Wat een power en een geluid! Ik gewend aan 2 en 4 cilinders ging een wereld voor me open. Enorm fun factor.
Mocht jij geinteresseerd zijn, ik heb een Aprilia Caponord ETV 1000 van 2001 met 32.000 km op de teller te ruil. Ideaal voor woon-werk verkeer en lang reizen. File rijden ook geen probleem.
 
Stuur maar eens wat foto's op! Ik was eigenlijk op zoek naar een 1200 GS als vervanger maar zo'n caponord is ook geen straf :)
 
5000 km gereden en dan al zoveel aan moeten vervangen/reviseren? _O-

Maar een erg mooie fiets voor een scherpe prijs is het zeker succes met de verkoop :W
 
Ding rijdt super, heb er zelf ook een. Ook goed te doen op het circuit (als de rijder er iets van bakt :+)
 
vind het altijd zo jammer dat bij dit soort ( te gekke ) machines binnen de 5duiz dan al de kop is gereviseerd en de wiellagers vervangen moeten worden!

Free kick verder!
 
1) Je maakt niet zo snel veel kilometers als op een supersport
2) revisie (en eigenlijk al het onderhoud) is veel goedkoper.
 
Jep, nog steeds :( Veel mailtjes maar daar houdt het ook meestal op.

Zat er al aan te denken om hem maar in te ruilen want ik kan niet wachten om iets nieuws te kopen :X *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan