Husqvarna SM570R

Laat ik ook maar eens on-topic blijven

Kijk eens op www.bonmotoren.nl Ik hoor daar vaak positieve verhalen over en hij zal je ook graag informatie willen geven.
Ja die man is een en al Husqvarna,en zal je dus altijd een Husq aanpraten,wel een hele toffe kerel waar je 5 kwartier in een uur moet kunnen luisteren _O- ,dus neem maar een snipperdag of bel net voor sluitingstijd. :+

no hard feelings he Paul :W
 
Ja die man is een en al Husqvarna,en zal je dus altijd een Husq aanpraten,wel een hele toffe kerel waar je 5 kwartier in een uur moet kunnen luisteren _O- ,dus neem maar een snipperdag of bel net voor sluitingstijd. :+

no hard feelings he Paul :W

Dus ook iemand die kan zeggen wat de kwaaltjes zijn :o Al zal die daar zelf wel niet over beginnen ;)
 
Dus ook iemand die kan zeggen wat de kwaaltjes zijn :o Al zal die daar zelf wel niet over beginnen ;)

Een SM570R heeft ook geen echte kwaaltjes! Heeft hij die wel dan zou Paul dat ook zeker vertellen.
Maar mensen met een KTM of Honda helpt hij ook altijd zeer netjes, maakt Paul niet uit wat voor motor je wilt of rijdt. Zijn hart ligt gewoon bij Husqvarna ;)
 
ik had geen opverjarige husqy moeten kopen
maar een 510
anders had mijn hart daar wel gelegen
door al dat gestunt met prijzen maak je je eigen markt kapot
ik kan mijn motor niet verkopen voor een schappelijke prijs :(
kijk naar honda xr650 watergekoelt van af 2000
steeds brengen ze goed geld op
maar soms moet je een aderlating doen zoals bij de sm570r
appie sxv heeft voorlopig mijn hart gestolen
looks and preformance
maar een hobby kost eenmaal veel geld :Y
dus werken voor jullie centen voor mijn husqvarna sm570r
 
ik had geen opverjarige husqy moeten kopen
maar een 510
anders had mijn hart daar wel gelegen
door al dat gestunt met prijzen maak je je eigen markt kapot
ik kan mijn motor niet verkopen voor een schappelijke prijs :(
kijk naar honda xr650 watergekoelt van af 2000
steeds brengen ze goed geld op
maar soms moet je een aderlating doen zoals bij de sm570r
appie sxv heeft voorlopig mijn hart gestolen
looks and preformance
maar een hobby kost eenmaal veel geld :Y
dus werken voor jullie centen voor mijn husqvarna sm570r

Een nieuwe SM570R gaat voor 6999 euro over de toonbank tegenwoordig! Sta je dan als je hem een half jaar geleden voor 9699 euro hebt gekocht :X
 
Ja die man is een en al Husqvarna,en zal je dus altijd een Husq aanpraten,wel een hele toffe kerel waar je 5 kwartier in een uur moet kunnen luisteren _O- ,dus neem maar een snipperdag of bel net voor sluitingstijd. :+

no hard feelings he Paul :W
:^

Ja, aardige vent. :Y Veel kennis van zaken op Supermotard gebied. En lullen dat'ie kan, geweldig! _O-

*O* Kga er altijd met veel plezier naartoe *O*
En kom altijd veel te laat thuis B|
 
:^

Ja, aardige vent. :Y Veel kennis van zaken op Supermotard gebied. En lullen dat'ie kan, geweldig! _O-

*O* Kga er altijd met veel plezier naartoe *O*
En kom altijd veel te laat thuis B|
ja je weekend lijkt altijd al zo kort maar al je bij paul in zun keldertje bent geweest lijkt het net of je helemaal geen weekend hebt gehad _O-
 
Als enige zwakke punt kan ik de (vernieuwde) koppeling bedenken, deze is er vanaf 2001 ingekomen en is een slag kleiner als de "oudere" koppeling... De nieuwe koppeling slipt een stuk eerder....een set zwaardere veren lost dit probleem overigens simpel op (rond de 36 euro bij Paul ;) )

Verder gewoon een goeie motor die goed blijft als je maar tijdig aan het onderhoud denkt....snelweg is geen probleem als je maar 95-100km/h blijft rijden!
 
Ik zou een DRZ kopen. :Y

Ach, wat maakt het uit. Uiteindelijk lult iedereen naar zijn eigen straatje. KTM mannen roepen KTM, Husky eigenaren roepen Husky en Jappen freaks roepen Honda, Suzuki of Yamaha. Aan de mening van een ander heb je toch niks. Ga zelf rijden, en kijk of het bevalt. Zo ja, meteen kopen. Anders laten staan die handel. Neem voor mijn part een kundig iemand mee die je volledig vertrouwd. De ene persoon houd van een fiets die goed stuurt, de ander van een fiets met veel vermogen. Weer een ander wil juist veel koppel en lekker kunnen zitten. Zo is er voor ieder wat wils, mooi toch?

Feit is iig, dat er tegenwoordig geen slechte motoren meer gemaakt worden. En idd, KTM is ook zeker niet slecht. Hier in de buurd rijden alleen maar 660's met allemaal +20.000 km op de klok, zonder grote reparaties of andere problemen.
Wat je ook koopt, het kan eigenlijk niet mis gaan. Mits je ze op de juiste manier behandeld. Een ééncilinder eist nu eenmaal het nodige onderhoud, en of dat nou een Suzuki, Honda, KTM of Husqvarna is, onderhouden moet je het.

 
Laatst bewerkt:
Ik zou een DRZ kopen. :Y

fingerso3.gif
:+
 
Ik zou een DRZ kopen. :Y

Ach, wat maakt het uit. Uiteindelijk lult iedereen naar zijn eigen straatje. KTM mannen roepen KTM, Husky eigenaren roepen Husky en Jappen freaks roepen Honda, Suzuki of Yamaha. Aan de mening van een ander heb je toch niks. Ga zelf rijden, en kijk of het bevalt. Zo ja, meteen kopen. Anders laten staan die handel. Neem voor mijn part een kundig iemand mee die je volledig vertrouwd. De ene persoon houd van een fiets die goed stuurt, de ander van een fiets met veel vermogen. Weer een ander wil juist veel koppel en lekker kunnen zitten. Zo is er voor ieder wat wils, mooi toch?

Feit is iig, dat er tegenwoordig geen slechte motoren meer gemaakt worden. En idd, KTM is ook zeker niet slecht. Hier in de buurd rijden alleen maar 660's met allemaal +20.000 km op de klok, zonder grote reparaties of andere problemen.
Wat je ook koopt, het kan eigenlijk niet mis gaan. Mits je ze op de juiste manier behandeld. Een ééncilinder eist nu eenmaal het nodige onderhoud, en of dat nou een Suzuki, Honda, KTM of Husqvarna is, onderhouden moet je het.
nou breekt mun klomp!,ga je schoon schip maken GuiDOOKe?
je verbaast me op zijn zachtst gezegd met deze wijze woorden,geen discriminatie meer,en respect voor alle motors :} ,was bijna vergeten dat het al een maand regent


:+
 
Ach, wat maakt het uit. Uiteindelijk lult iedereen naar zijn eigen straatje. KTM mannen roepen KTM, Husky eigenaren roepen Husky en Jappen freaks roepen Honda, Suzuki of Yamaha.
Ik, KTM rijder, zeg dat ik ander merken best tof vind. Zo vind ik de CRF, WR en 450/510 van Husqvarna prima motoren die vast en zeker niets onder doen voor en KTM. Best kans dat mijn volgende een CRF wordt maar in principe denk ik dat het in 2008 gewoon de nieuwe versie van de 525 met het nieuwe type blok gaat worden.

Ik heb toen ik begin 2005 mijn 525 kocht nog heel lang getwijfeld over een Husq 510 maar eerlijkgezegd werd ik op den duur juist een beetje ziek van het pro Husqvarna en vooral anti andere merken gepraat van Paul. Maar da's persoonlijk.
 
Ik, KTM rijder, zeg dat ik ander merken best tof vind. Zo vind ik de CRF, WR en 450/510 van Husqvarna prima motoren die vast en zeker niets onder doen voor en KTM. Best kans dat mijn volgende een CRF wordt maar in principe denk ik dat het in 2008 gewoon de nieuwe versie van de 525 met het nieuwe type blok gaat worden.

Ik heb toen ik begin 2005 mijn 525 kocht nog heel lang getwijfeld over een Husq 510 maar eerlijkgezegd werd ik op den duur juist een beetje ziek van het pro Husqvarna en vooral anti andere merken gepraat van Paul. Maar da's persoonlijk.

Ander vraagje... Rij jij nou SM of offroad? Of beiden? Offroad toch?

Ben btw ook wel benieuwd naar de nieuwe 505 van KTM (opvolger van de 525) met het DOHC blok :Y
 
Ander vraagje... Rij jij nou SM of offroad? Of beiden? Offroad toch?

Ben btw ook wel benieuwd naar de nieuwe 505 van KTM (opvolger van de 525) met het DOHC blok :Y
Ik rij eigenlijk alleen nog maar offroad. Op de weg rijden heb ik tegenwoordig eigenlijk geen plezier meer in. Zeker niet met de drukte op de wegen. Ik heb nog wel en SM achterwiel en een leuke rem liggen maar ik doe er eigenlijk niets meer mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan