Husqvarna SM570R

Mark01

Rookie
3 nov 2005
1
0
Leende
Hallo,

Heeft er iemand ervaringen met een Husqvarna SM570R. Ik heb interesse in zo'n motor, maar vraag me af hoe het rijdt. Qua fun factor zal ie goed zijn, maar hoe rijd ie bijv. over de snelweg voor een kwartiertje, vraagt ie om veel onderhoud, heeft ie kwaaltjes in het blok of versnellingsbak etc. Alles wat je weet over deze motor hoor ik graag.....Gr.
 
Hallo,

Heeft er iemand ervaringen met een Husqvarna SM570R. Ik heb interesse in zo'n motor, maar vraag me af hoe het rijdt. Qua fun factor zal ie goed zijn, maar hoe rijd ie bijv. over de snelweg voor een kwartiertje, vraagt ie om veel onderhoud, heeft ie kwaaltjes in het blok of versnellingsbak etc. Alles wat je weet over deze motor hoor ik graag.....Gr.

Over de snelweg voor een kwartiertje _O-

Wees op tijd met olie verversen anders spuit het eruit

full
 
Over de snelweg voor een kwartiertje _O-

Wees op tijd met olie verversen anders spuit het eruit

(Afbeelding)

Jahoor... daar is onze oranje promo ridder weer... als je niets zinnigs te melden hebt zeg dan maar niets.. :+

In verhouding met een bmw toerbuffel of japanse 13 in dozijn fiets heeft zo'n husky iets meer liefde nodig.. maar absoluut niet veel meer dan een K(romme)T(trage)M(otor) 520 EX(treme)C(rap) :9 :+
 
KTM, voor nalopers en goedgelovigen. Mensen zonder eigen mening dus.
 
Laatst bewerkt:
als je niets zinnigs te melden hebt zeg dan maar niets.. :+

In verhouding met een bmw toerbuffel of japanse 13 in dozijn fiets heeft zo'n husky iets meer liefde nodig.. maar absoluut niet veel meer dan een K(romme)T(trage)M(otor) 520 EX(treme)C(rap) :9 :+

Waarom zeg jij dan iets :? :+

Maar goed dat ik dan een 525 heb ;)

Toch apart weer dat KTM genoemd wordt in een Husq topic O-)
 
Zal ik dan maar eens inhoudelijk reageren!

Blok is best betrouwbaar, maar vraagt wel om regelmatig onderhoud! Elke 700km olie verversen en om de 2000km kleppen stellen.
Zwakke punten zijn bij mij niet bekend.

Kwartiertje snelweg is geen probleem, maar dan moet je natuurlijk geen 140km/u gaan rijden ;) Als je gewoon 100km/u rijdt is het geen probleem!
 
Ik vind ze niet zo heel betrouwbaar. Ik heb ze net effe teveel met flinke brokken zien staan. Gebarsten carter, gebroken krukas en dat soort dingen. Ik zou zelf helemaal niet voor een Husqvarna gaan maar als je het toch doet, ga dan voor een moderne 450 of 510. Die zijn echt een stuk beter.
 
Ik vind ze niet zo heel betrouwbaar. Ik heb ze net effe teveel met flinke brokken zien staan. Gebarsten carter, gebroken krukas en dat soort dingen. Ik zou zelf helemaal niet voor een Husqvarna gaan maar als je het toch doet, ga dan voor een moderne 450 of 510. Die zijn echt een stuk beter.


Oude KTM's (600, 620) zijn ook knudde met een rietje :Y

En ze gaan nog niet vooruit ook niet _O-
 
Volgens mij zijn we een beetje vergeten waar dit topic ook al weer over ging: ervaringen met de husk 570r.. Dus heeft er iemand eentje en kan uit eigen ervaring zeggen hoe ze zijn?
 
Als jij je mond gehouden had.... |(
Echt waar jij bent zo ontiegelijk KANSLOOS,over meelopen gesproken,sla eerst eens al die onzinnige opmerkingen op,lees ze dan nog een keer door,en ga dan pas reageren! :r


en voor de TS!

Koop die husq dan zijn we daar ook weer vanaf :+
 
Hallo,

Heeft er iemand ervaringen met een Husqvarna SM570R. Ik heb interesse in zo'n motor, maar vraag me af hoe het rijdt. Qua fun factor zal ie goed zijn, maar hoe rijd ie bijv. over de snelweg voor een kwartiertje, vraagt ie om veel onderhoud, heeft ie kwaaltjes in het blok of versnellingsbak etc. Alles wat je weet over deze motor hoor ik graag.....Gr.
heb er een te koop :Y
maar sinds ik een sxv heb is die in de vergetelheid geraakt

de husqy is fijne maar spartaanse motor
heb er veel plezier op beleefd
de intervallen van olieverversen is wat kort [500km]
maar wat wil je met alleen een groffilter

met een motor die niet te kort is gegierd,
kanje wel op de snelweg rijden . niet te lang en zeker niet volgas
daar is de motor niet op gebouwd
binnendoor is veel leuker

van kwaaltjes iknieweetnie :? heb daar de motor te kort voor bereden
als je niet te veel gekke dingen doet,
moet je veel kilometers zonder problemen kunnen afleggen
full

aan je naam uit de emai adres heb je familie wonen in leende ga daar eens proefrijden :Y
bij motoport wateringen staat er ook één
suc6
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Heeft er iemand ervaringen met een Husqvarna SM570R. Ik heb interesse in zo'n motor, maar vraag me af hoe het rijdt. Qua fun factor zal ie goed zijn, maar hoe rijd ie bijv. over de snelweg voor een kwartiertje, vraagt ie om veel onderhoud, heeft ie kwaaltjes in het blok of versnellingsbak etc. Alles wat je weet over deze motor hoor ik graag.....Gr.

Laat ik ook maar eens on-topic blijven

Kijk eens op www.bonmotoren.nl Ik hoor daar vaak positieve verhalen over en hij zal je ook graag informatie willen geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan