Husqvarna SMR 450

Status
Niet open voor verdere reacties.

ori53

MF'er
10 aug 2004
201
0
daar waar men woont
Deze mooie motor is verkocht!


P1010563.jpg


P1010562.jpg


P1010561.jpg


P1010560.jpg


P1010564.jpg


P1010361.jpg


Zoals jeziet, altijd binnengestaan :+
 
Laatst bewerkt:
Loopt dat ding nog een beetje voor een stukje snelweg? wat is zijn top en het vermogen van zo motor?
Het loopt, daar is alles wel mee gezegd vind ik. Snelweg moet je ook niet komen. Kartcircuits, bergwegen, dijken en stukjes onverhard moet je zijn! Vermogen zit rond de 50pk maar dat zegt niet zoveel bij een supermotard. Een Yamaha XT660X komt ook aan de 50 maar een 450 is wat explosiever qua vermogensafgifte. Top zal rond de 170 km/h liggen.

Beste manier om een goede indruk te krijgen van zo'n apparaat is proefrijden. Ik was in 1 x verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Het loopt, daar is alles wel mee gezegd vind ik. Snelweg moet je ook niet komen. Kartcircuits, bergwegen, dijken en stukjes onverhard moet je zijn! Vermogen zit rond de 50pk maar dat zegt niet zoveel bij een supermotard. Een Yamaha XT660X komt ook aan de 50 maar een 450 is wat explosiever qua vermogensafgifte. Tot zal rond de 170 km/h liggen.

Beste manier om een goede indruk te krijgen van zo'n apparaat is proefrijden. Ik was in 1 x verkocht.

Amen :+
 
Het loopt, daar is alles wel mee gezegd vind ik. Snelweg moet je ook niet komen. Kartcircuits, bergwegen, dijken en stukjes onverhard moet je zijn! Vermogen zit rond de 50pk maar dat zegt niet zoveel bij een supermotard. Een Yamaha XT660X komt ook aan de 50 maar een 450 is wat explosiever qua vermogensafgifte. Top zal rond de 170 km/h liggen.

Beste manier om een goede indruk te krijgen van zo'n apparaat is proefrijden. Ik was in 1 x verkocht.


oké bedankt weet ik even meer, ik ga dus eerst proefrijden :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan