Husqvarna SMR450 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens het boekje zou deze gelijktijdig vervangen moeten worden tijdens een revisie. Maargoed als je je blok opentrekt om bv je zuiger te vervangen zou ik deze ook meteen meenemen.
 
Ik hoop dat je een nulletje vergeten bent neer te zetten.

OMHOOG MET DE SM!!
schop.jpg
 
Prijsverlaging (zie O.P.)

Prestaties van een Husaberg alleen een stuk minder onderhoud en veel betrouwbaarder *D
 
vandaag 70 km erbij gezet, wat is het toch een vette bike en wat rijd het toch makkelijk!

nu nog een nieuw baasje vinden :Y
 
Supermoto's zijn zo ontzettend dik. Ik had mijn Husaberg 650 ook nooit moeten verkopen.. -O-
Ik denk dat als alle SS rijders een dagje een SM mee mogen nemen, ze niet meer terugstappen op de SS! :Y Succes met de verkoop!
 
Supermoto's zijn zo ontzettend dik. Ik had mijn Husaberg 650 ook nooit moeten verkopen.. -O-
Ik denk dat als alle SS rijders een dagje een SM mee mogen nemen, ze niet meer terugstappen op de SS! :Y Succes met de verkoop!
Dat is wel wat er bij mij gebeurde. Voor ik mijn rijbewijs had wilde ik al een SM maar had alleen het geld voor een mindere dus onbetrouwbare.

Toen een SS gekocht maar een SM bleef altijd 'knagen' dus uiteindelijk de beslissing genomen mijn CBR de deur uit te doen en een échte SM te kopen.
Superveel plezier van gehad en nog steeds maar nu heb ik mijn motor nodig voor meer dan alleen fun en kleine ritjes.
 
Hallo, heb je al een andere motor gekocht?
Ik heb een VFR800 VTEC 2002 in de aanbieding dat is ideaal voor je woon werk verkeer.
Succes met je verkoop.
 
Hallo, heb je al een andere motor gekocht?
Ik heb een VFR800 VTEC 2002 in de aanbieding dat is ideaal voor je woon werk verkeer.
Succes met je verkoop.
Thanks
Ik kan pas een andere motor kopen wanneer deze verkocht is (helaas)

Een VFR is een mooie motor maar ik heb mijn zinnen gezet op een 2005 ZX6R.
 
Laatst bewerkt:
'Husqvarna SMR450 2005 (nieuwe Foto's)' > 'Husqvarna SMR450 2005 €3700,-'
 
Dat is wel wat er bij mij gebeurde. Voor ik mijn rijbewijs had wilde ik al een SM maar had alleen het geld voor een mindere dus onbetrouwbare.

Toen een SS gekocht maar een SM bleef altijd 'knagen' dus uiteindelijk de beslissing genomen mijn CBR de deur uit te doen en een échte SM te kopen.
Superveel plezier van gehad en nog steeds maar nu heb ik mijn motor nodig voor meer dan alleen fun en kleine ritjes.

Waarom niet gewoon een lelijk geval kopen voor een paar honderd euro om daar je 'verplichte' ritjes mee te maken en dan de SM achterhouden voor de leuke ritjes!
 
Meeste motorvrienden rijden SS dus die ritjes zijn daarop afgestemd. Ik heb ook niet de mogelijkheid om een 2e motor te hebben dus ik heb dan liever 1 nette SS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan