Husqvarna Supermotard 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schop.
full
 
Goed bezig weer Kees!! :}
Loopt het bij jou al storm??

ik ben bang dat het een jaartje doorrijden gaat worden en dan maar inruilen... mijn broek zakt er letterlijk en figuurlijk van af. En de gene die er op reageren doen een bod waarvoor men zich mag schamen...

Het is jammer dat je naar het buitenland gaat anders hadden we volgend jaar en keertje kunnen rijden... Jammer.
 
Denk dat je nog iets te hoog met je prijs zit.
Over een paar weken is ie al weer 3 jaar oud,en de garantie is ook al op.Vindt het vreemd dat die husqvarna´s zo moeilijk verkopen.Koekeroe loopt ook al een jaar(!) te leuren met zijn 2005 Husq.
ALs ik het geld had liggen dan stond ik morgen aan je deur.Succes met de verkoop van deze vette bike!!
 
Denk dat je nog iets te hoog met je prijs zit.
Over een paar weken is ie al weer 3 jaar oud,en de garantie is ook al op.Vindt het vreemd dat die husqvarna´s zo moeilijk verkopen.Koekeroe loopt ook al een jaar(!) te leuren met zijn 2005 Husq.
ALs ik het geld had liggen dan stond ik morgen aan je deur.Succes met de verkoop van deze vette bike!!

Misschien heb je gelijk, maar sta open voor redelijke offers!! Gooi voor nu de Arrow er wel bij voor die 6000 Euro en dan denk ik toch dat het een hele aardige deal is voor iemand... Hij is trouwens van eind 2005 (dus net 2 jaar oud ;) , moet nog eens even nakijken tot wanneer de garantie precies doorloopt.
Waarom ze zo moeilijk verkopen, weet het niet, denk dat het seizoen ook niet echt meehelpt!! In Januari gaat ie op Marktplaats o.i.d. en dan zien we wel wat er op binnenkomt..
Thanks voor de kick in ieder geval, rij je zelf alweer?
 
Voorlopig ben ik nog motorloos.Net vader geworden en ben bezig met ons huis...
Prioriteiten he. :X
Maar,zoals gezegd,als ik de poen had liggen...
 
hmm, zon SM (vooral als ie zo mooi is) is voor mij wel een serieuze optie als nieuwe fiets, enige probleem is dat ik op moment nog zelf mn R6-je moet zien te verkopen.
Eerst ook maar eens proefrijden bij een dealer of t rijgedrag me wel ligt (is toch wat anders dan een SS) maar als dat t geval is en mn eigen fietsje weg is ben ik wel erg geinteresseerd.
Want wat is het een PRACHTIGE fiets!!!

Voor nu dan nog maar een schopje voor deze mooie fiets
 
hmm, zon SM (vooral als ie zo mooi is) is voor mij wel een serieuze optie als nieuwe fiets, enige probleem is dat ik op moment nog zelf mn R6-je moet zien te verkopen.
Eerst ook maar eens proefrijden bij een dealer of t rijgedrag me wel ligt (is toch wat anders dan een SS) maar als dat t geval is en mn eigen fietsje weg is ben ik wel erg geinteresseerd.
Want wat is het een PRACHTIGE fiets!!!

Voor nu dan nog maar een schopje voor deze mooie fiets

Thanks!!
Volgende maand ben ik weer thuis, mag je bij mij ook komen proefrijden hoor!! Gezien de overweldigende drukte verwacht ik dat ik hem dan nog wel heb... Je hebt m'n e-mail (staat op pag. 1), dus mocht je interesse hebben en je R6 is verkocht... ;)
 
Thanks!!
Volgende maand ben ik weer thuis, mag je bij mij ook komen proefrijden hoor!! Gezien de overweldigende drukte verwacht ik dat ik hem dan nog wel heb... Je hebt m'n e-mail (staat op pag. 1), dus mocht je interesse hebben en je R6 is verkocht... ;)

Zal je aanbod onthouden, maar vind t, vanuit mezelf gezien, nooit helemaal netjes om bij een particulier proef te rijden als ik niet weet hoe t rijdt en of ik t wel lekker vindt rijden. Rij dan liever bij de dealer eentje om te kijken of t lekker rijdt. Doe eigenlijk alleen een proefrit bij particulieren als ik al bijna zeker ben van t feit dat ik hem wil kopen (ff laatste check zeg maar). Nu alleen nog maar mn eigen fietsje verkopen |(

Waar in Amsterdam woon je trouwens, kom zelf ook uit Amsterdam namelijk.
 
Zal je aanbod onthouden, maar vind t, vanuit mezelf gezien, nooit helemaal netjes om bij een particulier proef te rijden als ik niet weet hoe t rijdt en of ik t wel lekker vindt rijden. Rij dan liever bij de dealer eentje om te kijken of t lekker rijdt. Doe eigenlijk alleen een proefrit bij particulieren als ik al bijna zeker ben van t feit dat ik hem wil kopen (ff laatste check zeg maar). Nu alleen nog maar mn eigen fietsje verkopen |(

Waar in Amsterdam woon je trouwens, kom zelf ook uit Amsterdam namelijk.
:^
Woon ook zelf in Amsterdam (Osdorp) dus als er gratis proefritjes uitgedeelt worden... O-) })
 
Woon bij het Haarlemmerplein in de buurt. Fiets staat veilig bij Pa en Ma in de garage, dus als je wil komen kijken/rijden ben je toch een uurtje onderweg....
Hoor het wel!!
 
Vissmeister, heb je misschien ook foto;s van de arrow-uitlaat, want op de foto's in de openingspost zit de standaard pijp er nog onder (toch??)
Komt vanmiddag iemand kijken voor mn R6 dus hopelijk kan ik je snel mailen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan