Husqvarna te 610 12v ledachterlicht en knipperlicht aansluit

31 dec 2017
5
0
Beste mensen,
Ik heb een Husqvarna 610 aangeschaft en sinds kort heb ik eindelijk mijn rijbewijs. Het enige wat mij nog tegenhoudt van het wheely'en is dat ik geen remlicht en knipperlichten op mijn motor heb. Nu heb ik in alle haast een achterlicht unit besteld met knipperlicht en een paar losse knipperlichten voor voor. Maar nu ben ik aan het meten gegaan en ben erachter gekomen dat er maar 6v wisselspanning op het lichtnet staat en de verlichting die ik heb besteld draait op 12v gelijkspanning :z . Ben ik nu de lul of valt dit nog op te lossen?
Alvast bedankt voor het meedenken
 
Van harte met je rbw.
Wheely mag dus niet.

En je hebt kennelijk een motor die bedoeld is voor cross, ipv openbare weg.

Zit er een kenteken op?

Mocht het er niet al op zitten, dan heb je een gelijkrichter/spanningsregelaar nodig. En verlichting die past bij het voltage van het het boordnet.
 
Dankjewel er zit wel een kenteken op hij is omgebouwd naar supermotard.maar er moet toch wel een manier zijn om van 6v over te stappen naar 12 volt ik had gezien dat ze bij Louis een omvormer verkochten van 6v naar 12 maar dit was input 6v gelijkspanning en weet niet of iemand hier ervaring mee heeft
content://com.sec.android.app.sbrowser/readinglist/1230194945.mhtml
 
Dankjewel er zit wel een kenteken op hij is omgebouwd naar supermotard.maar er moet toch wel een manier zijn om van 6v over te stappen naar 12 volt ik had gezien dat ze bij Louis een omvormer verkochten van 6v naar 12 maar dit was input 6v gelijkspanning en weet niet of iemand hier ervaring mee heeft
content://com.sec.android.app.sbrowser/readinglist/1230194945.mhtml
Zit er wel een werkende koplamp op?
 
Als je het omzet naar 12V heb je nog maar de helft van het vermogen beschikbaar. Nog niet te spreken over de verliezen van afregelen en omzetten.

Ik zou zeggen koop het juiste spul, en zet de spullen die je gekocht had te koop of bewaar het voor een volgende motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan