husqvarna te 610

nitro

Rookie
9 mei 2004
5
0
oosterzele
Hallo,

Ik ken iemand die zijn monobike verkoopt, op het inschrijvingsformulier staan geen kw. Wil dit dan zeggen dat ik er kan mee rijden als 25 kw? Het is een husqvarna van 96 en heeft 3 maand terug volledige revisie gehad. Zou ik daar nog een aantal kostenloze km kunnen met doen? Iemand ervaring met deze mono?

Alvast bedankt
 
Hey,
mn broertje heeft er een, is weliswaar 20 kW maar nét te licht waardoor die niet binnen de 0,16 kW/kg norm ligt... Ook hij heeft een klein rijbewijs, probleem dus...
 
Ten eerste heeft een ongeknepen 610 veel meer dan 25Kw en ten tweede zijn kostenloze km's met een husqy een utopie.
Blijft een crosser, daar heb je nou eenmaal een hoge slijtage aan.
 
Hallo,

Ik ken iemand die zijn monobike verkoopt, op het inschrijvingsformulier staan geen kw. Wil dit dan zeggen dat ik er kan mee rijden als 25 kw? Het is een husqvarna van 96 en heeft 3 maand terug volledige revisie gehad. Zou ik daar nog een aantal kostenloze km kunnen met doen? Iemand ervaring met deze mono?

Alvast bedankt
Pas wel op met die 'volledig gereviseerde' 1-cylinders. Ik zou het alleen geloven als het ook echt bewezen kan worden door facturen etc. Vaak hebben ze er alleen effe een ander zuigertje ingezet toen ze zagen dat de kop en de krukas ook verrot waren. Als ie maar loopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan