Husqvarna TE300

11 oktober kun je ook nog terecht bij Action Planet in Spaarnwoude. Beetje overkill met jouw tweetakt, maar je rijdt in ieder geval door het zand.
 
Jarenlang aan meegedaan, maar nu niet meer, mij te veel zand. (word steeds meer een watje) :+
 
Nope, inschrijving was helaas vol. Heb eerst controle van de voet afgewacht, nu nog 2 weken rust en dan ga ik het weer proberen.
 
Een aantal vrienden reden ook mee 1 op een te300i en 1 op een exc 250 tpi. Die tpi die viel stil tijdens het rijden en wilde niet meer starten. Toen ze thuis kwamen zat de zuiger pas vast.

WhatsApp Image 2020-10-05 at 20.20.25.jpeg
 
De motor is 25 uur oud. Het is de motor waarmee Glen Coldenhoff vorig jaar de ktm dag heeft gereden. Alleen de zuiger is kapot de cilinder en kop zijn nog heel.
Wel heeft een stukje zuiger onderin het carter een deukje geduwd die is gaan scheuren. Deze moet dus nog gemaakt worden want komende zondag is de cross country in Nederweert-Eind.
 
Beter! :D


Dit weekend is er wat te doen in Veendam! Soort crossbaantje wat open is?
Ik ga zondag even kijken! Zin in!
 
Er is een vertex zuiger ingekomen deze koste 140,-. Als het goed is gaat de zuiger makkelijk 100 uur mee. Sommige rijden zelfs 200 uur op dezelfde zuiger.
Het ligt erg aan je rijstijl.
 
Er is een vertex zuiger ingekomen deze koste 140,-. Als het goed is gaat de zuiger makkelijk 100 uur mee. Sommige rijden zelfs 200 uur op dezelfde zuiger.
Het ligt erg aan je rijstijl.
Dat is te overzien :D

Morgen ktm dag in Veendam...wordt weer lekker bagger ploegen denk ik.... Alleen maar regen voorspeld :D
 
Ik heb gisteren in Berghem gereden. Dat was ook zwaar en jammer genoeg na 6 ronden alweer afgelopen doordat ik er voorover af ging. 8)7
 
Ik heb gisteren in Berghem gereden. Dat was ook zwaar en jammer genoeg na 6 ronden alweer afgelopen doordat ik er voorover af ging. 8)7
Oei, iets aan over gehouden?

Wat was er precies in Berghem? Is dat niet een supermoto baan?
 
Oei, iets aan over gehouden?

Wat was er precies in Berghem? Is dat niet een supermoto baan?
Weinig aan overgehouden alleen een pijnlijke schouder en been.

Langs de kartbaan waar ook regelmatig met supermotard gereden wordt ligt een crossbaan.
 
Ik ben op zoek naar een rem- en koppelingshendel voor mijn te300i
Echter is er niks te vinden voor de 2020/2021 modellen.
Ja...hele dure van 50 euro de stuk. Dat vind ik even te gek.

Heeft iemand toevallig een idee of de 2019 hendels ook passen?
 
Hebben jullie nog wat tips voor het rijden van een 2takt door zand?? :) Daar ben ik nog een beetje mee aan het sucken...😅
 
Zorgen dat je niet onder de powerband valt. Als je te langzaam gaat en niet meer het nodige koppel hebt gewoon terug schakelen en het gas weer vol open.

Op het rechte stuk maar ook in de bochten is het belangrijk om het gas open te houden. Hierdoor wordt het voorwiel licht en stuur je zo door het zand.
 
Ik ben op zoek naar een rem- en koppelingshendel voor mijn te300i
Echter is er niks te vinden voor de 2020/2021 modellen.
Ja...hele dure van 50 euro de stuk. Dat vind ik even te gek.

Heeft iemand toevallig een idee of de 2019 hendels ook passen?
De koppelings hendel past vanaf 2016 en de remhendel vanaf 2018.
 
  • Leuk
Waarderingen: -XX-
Terug
Bovenaan Onderaan