Husqvarna TE610 Supermotard

Status
Niet open voor verdere reacties.

TwinFreak

Die hard MF'er
5 jun 2003
292
0
Edegem (BE)
Aangeboden: Husqvarna TE610 Supermotard
Beschrijving » Te koop : Husqvarna TE610 met Supermotard velgen van 1994-1995.
Originele uitlaat links + rechts.
Carburator met grotere sproeier + race luchtfilter + opengewerkt luchtfilterdeksel.
Acerbis achterspatbord met klein lampje + nummerplaathouder.
Acerbis kopje met 2 kleine halogeenlampjes.
Acerbis handle bar protectors.
Blauw geanodiseerd alu stuur
Volledig instelbare voor en achtervering/schokdemper.
Nieuwe ketting + kettingspannerrollen.
Nieuwe remblokjes voor
Nieuw koppelingsdeksel.
Net nieuwe olie + koelvloeistof gehad en oliefilter gereinigd (klein onderhoud)

Start zeer goed bij koude en warme motor (1 à 2 kicks)

Prijs : 1399 of aanvaardbaar bod.


full
 
Netjes, zoiets voor die prijs is :9~

Maar nog ff 2 (inmiddels zelfs 4 O-) ) vraagjes:

1) Wat is t bouwjaar vd motor zelf?
2) Wat is de staat van de banden?
3) Is 't een Belgische fiets?

Edit: Wat heeft ie inmiddels gelopen?
 
Laatst bewerkt:
Die zal TS idd wel snel kwijt zijn, maar eerst maar is een reactie afwachten (en allemaal hopen dat t geen Belgische fiets is, maar dat deze alleen een Belgische eigenaar heeft of daar staat, hehe :P )
 
Laatst bewerkt:
Waar zit die verkoper ? is het idd een Belgische fiets ? bouwjaar heb ik ook nog niet kunnen ontdekken of lees ik fout.
Zo,n ding lijkt mij ook wel wat voor erbij als funbike mits het blok echt goed is dus ffe wat meer info ....

gr Driver
 
is deze motor nog te koop? is ie <25 kW? waar woon je? 8-)
denk het niet want ik heb ook intersse maar die grappenmaker reageert hier niet dus vlgs mij kan er wel een slotje op
Iets te koop aanbieden en vervolgens niet meer reageren vindt ik het meest irritante wat er is namelijk.

ik heb hem via het monster topic net gevraagt om hier te reageren duis ik ben heel benieuwd..

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
twinfreak is niet dagelijks op het forum te vinden...

ik ken hem persoonlijk, en ik kan in iedergeval zeggen dat het om een belgische motor gaat... (kan je ook zien aan het kenteken...)


ik zal hem in iedergeval even vertellen dat er interesse in zijn topic is...


Ps. Mooie fiets :9~
 
Sorry jongens, maar deze moto is al lang verkocht.
Reden dat ik niet reageerde is dat ik de Mail notificatie al lang had afgezet voor deze topic.

En dit nadat ik een mailtje naar Sigma had gestuurd om hier slotje op te zetten. Deze zal dit dus waarschijnlijk gemist hebben.

En zoals Tom reeds zij controleer ik zeker niet elke dag alle topics. (Zoals Tom reeds wist te vertellen). Bedankt trouwens Tom voor het mailtje !

P.S. Hier mag dus een slotje op !
 
Sorry jongens, maar deze moto is al lang verkocht.
Reden dat ik niet reageerde is dat ik de Mail notificatie al lang had afgezet voor deze topic.

En dit nadat ik een mailtje naar Sigma had gestuurd om hier slotje op te zetten. Deze zal dit dus waarschijnlijk gemist hebben.

En zoals Tom reeds zij controleer ik zeker niet elke dag alle topics. (Zoals Tom reeds wist te vertellen). Bedankt trouwens Tom voor het mailtje !

P.S. Hier mag dus een slotje op !
k, vondt het al vreemd want zoiets moet gewoon goed te verkopen zijn.Dat blijkt inmiddels dus ...slotjuhhhh.

gr Driver
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan