Husqvarna Vitpilen 701 velgen - Ook voor Supermotard - Met nieuwe ContiAttack SM Evo banden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Estoque

Respect to the man in the icecream van!
19 jan 2017
237
137
Twente
Omdat ik mijn 701 SM verkocht heb, mogen mijn Husqvarna Vitpilen velgen ook de deur uit.
Velgen zijn door mij nieuw gekocht, inclusief schijven/lagers/bussen en ongeveer 3000km gebruikt.

Het betreffen gesmede aluminium velgen, die samen zo'n 4kg lichter zijn dan de originele Husqvarna 701 SM spaakvelgen, en verschil dat je ontzettend goed merkt in wendbaarheid.

Ik heb er in November een nieuw setje Continental ContiAttack SM Evo's op gelegd, om zo in het voorjaar met vers rubber te kunnen beginnen. Maar nu de motor weg is, gaat dat natuurlijk niet gebeuren.

Banden hebben zo'n 25km gereden (op/neer naar het tankstation) en zijn voor de stalling gedemonteerd. Zijn dus nog mooi rond.

Velgen komen dus helemaal compleet en passen zonder aanpassingen van motor of bussen in elke Husqvarna 701 Supermotard of KTM SMC-R 690, of natuurlijk in een Husqvarna 701 Vitpilen / KTM Duke 690. Of natuurlijk voor een caferacer!

Prijs: 1100,- voor alles. Of een goed bod.




Verzenden of ophalen is geen probleem. Velgen kunnen opgehaald worden in de buurt van Tubbergen of in Lochem, net wat het makkelijkste is.
Marktplaats link voor sneller contact: ≥ Husqvarna Vitpilen 701 velgen - Nieuwe ContiAttack SM banden - Accessoires | Overige - Marktplaats.nl



890cb85f9c.jpg

fa8e0a526f.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan