Husqvarna WR 360

Ik zou absoluut voor de CR250 gaan.

Waarom?

- Onderdelen volop voorradig
- Eenvoudige techniek
- Betrouwbaar
- Courante handel
- Strak sturen
- Veel vermogen voor een 250 c.c.

Staat trouwens nog een Kawasaki KX250 in Wolvega bij Simon Schram.
Vr.Pr. 1650 maar die kan voor veel minder weg. Ik weet wel wat ie echt moet kosten!

repsolHonda ST1100 / Honda XR250R

beste,

als je belang hebt bij deze motor hebt wil ik wel even voor je gaan kijken naar de kritische punten, (ik werk in wolvega)
en deze weet ik na de aankoop van mijn kx500 wel
;( valt wel mee hoor)

ik hoor het wel, en natuurlijk altijd voor de twee takt gaan
 
repsolHonda ST1100 / Honda XR250R

beste,

als je belang hebt bij deze motor hebt wil ik wel even voor je gaan kijken naar de kritische punten, (ik werk in wolvega)
en deze weet ik na de aankoop van mijn kx500 wel
;( valt wel mee hoor)

ik hoor het wel, en natuurlijk altijd voor de twee takt gaan


Hee shitzooi,

Dank je voor je aanbod, maar Ik ga morgen in Zwolle kijken naar een Honda CR250. Mijn eerste voorkeur is namelijk toch wel een Honda.
Ik ben nu toch wel over dat het geen Husky wordt en zeker wel een 2 takt. Mocht ik toch nog de Kawa willen bekijken, laat ik je dat wel ff weten.

Richard
 
:} Nou de kogel is door de kerk!! :}

Het is een Honda CR 250 geworden uit 1997 (iig op kenteken) Als het goed gaat, dan ga ik hem maandag ophalen. Moet alleen ff een andere uitlaat onder en ik wil de zuiger vernieuwen, maar verder ziet tie er goed uit.

Als ik hem opgehaald heb zal ik wel wat foto's maken en plaatsen.


*O* *O* Ik ben erg blij!!!! *O* *O* *O* *O* *O*
 
Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik zie dat het een paar keer over de Kawa bij Simon Schram gaat. Die heb ik gekocht voor 1500 , Iets te veel als ik Mario mag geloven...
Weet er iemand nog een mooi beugeltje voor achterlicht + kenteken

Gr..

Bijlage: kawa klein.JPG
 
Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik zie dat het een paar keer over de Kawa bij Simon Schram gaat. Die heb ik gekocht voor 1500 , Iets te veel als ik Mario mag geloven...
Weet er iemand nog een mooi beugeltje voor achterlicht + kenteken

Gr..

Ik heb hem toen de vraag gesteld en kreeg als reactie dat ie voor 1275 weg mocht, maar ik had wel gezegd dat ik hem voor de handel wilde en zo mee, zonder verder er op terug te komen.

Teveel is wat je er zelf van vindt! Als jij tevreden bent, dan is het toch goed?
 
Terug
Bovenaan Onderaan