Huybers Motoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
Heeft iemand ervaring met deze dealer ???

Op dealerinfo is niks te vinden over deze zaak..

Aan de website en het pand te zien hebben ze het goed voor elkaar
 
Neem aan die in Schijndel. Kom er wel eens ooit. Maar nooit echt grote dingen gekocht, dus over hoe het met service zit zou ik niet weten. Het is wel een \'gemoedelijke\' zaak. Koffie is meestal wel bruin.

Ik hoor er eigenlijk niet zoveel over. Geen goede, maar ook een geen slechte dingen.

Ze hebben er wel veel 2de handse dempers.

Misschien staat er op www.motordealer.info meer.
 
Neem aan die in Schijndel. Kom er wel eens ooit. Maar nooit echt grote dingen gekocht, dus over hoe het met service zit zou ik niet weten. Het is wel een \'gemoedelijke\' zaak. Koffie is meestal wel bruin.

Ik hoor er eigenlijk niet zoveel over. Geen goede, maar ook een geen slechte dingen.

Ze hebben er wel veel 2de handse dempers.

Misschien staat er op www.motordealer.info meer.
Ik denk dat hij daar al heeft gekeken:
Op dealerinfo is niks te vinden over deze zaak..
 
Goede dealer. Heb daar m\'n eerste motor gekocht. Vriendelijke lui, ik heb geen slecht woord voor deze heren (en dames).

edit ;aangezien er meerdere zijn, ik heb het over de vestiging in Schijndel.
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 25 januari 2002 23:12 schreef marcoo het volgende:

Ik denk dat hij daar al heeft gekeken:

Over de Schijndelse Huybers Motoren staat wel het een en ander op dealerinfo. Dus dan zal hij de Eindhovense Huybers wel bedoelen. Ik ken die zaak niet. Waar zit die in E\'hoven?
 
huijbers schijndel ken ik, en best ook. ze zijn broers, allebei internetsite, dus vandaar dat ik effe reageer. in schijndel heb ik m\'n eerste bike gekocht. de garantie en zo zit wel goed, motoren zijn ook goed, prijzen zijn veel te hoog en de eigenaar vind ik persoonlijk maar een raar mannetje. wel staan er heel veel motoren, das wel errug leuk.

die in best is een kei. het is een eenmanszaak, en hij kent echt alles van binnen en van buiten. voordelen zijn de goeie service en de terugkoppeling over de bike naar jou toe.

maar, voor alles is een smaak, koffie ook dus.
 
Nou ik heb geen goede ervaring met die Huybers Schijndel. ben er ooit geweest voor een andere motor. Eerst deden ze net of je er niet was,totdat ik zelf maar ging informeren. Toen kwam uiteindelijk het onderwerp: inruil aan de orde en dan krijg je doodleuk te horen dat ze je motor NIET willen inruilen. Het ding werd tot op de grond afgekraakt, terwijl het een keurig nette Fireblade was, die altijd netjes dealer was onderhouden. belachelijk dat als je een (bijna) nieuwe motor wilt kopen, je nog niet eens je motor kunt inruilen :( Gelukkig heb ik diezelfde motor toen bij een andere dealer wel fatsoenlijk kunnen inruilen toen ik daar een andere kocht. )
Dus mijn ervaring met Huybers Schijndel is slecht :( en ze zullen me er ook noooooit meer zien. :N
 
Laatst bewerkt:
Nou ik heb geen goede ervaring met die Huybers Schijndel. ben er ooit geweest voor een andere motor. Eerst deden ze net of je er niet was,totdat ik zelf maar ging informeren. Toen kwam uiteindelijk het onderwerp: inruil aan de orde en dan krijg je doodleuk te horen dat ze je motor NIET willen inruilen. Het ding werd tot op de grond afgekraakt, terwijl het een keurig nette Fireblade was, die altijd netjes dealer was onderhouden. belachelijk dat als je een (bijna) nieuwe motor wilt kopen, je nog niet eens je motor kunt inruilen :( Gelukkig heb ik diezelfde motor toen bij een andere dealer wel fatsoenlijk kunnen inruilen toen ik daar een andere kocht. )
Dus mijn ervaring met Huybers Schijndel is slecht :( en ze zullen me er ook noooooit meer zien. :N

hadden ze niet toevallig al een winkel vol blades staan :X

afkraken is misschien niet netjes, maar een dealer kan je motor als inruil gewoon weigeren hoor. :+
 
Vindt het een fijne winkel het is toch half uurtje / 3 kwartier rijden maar heb t er voor over de banden zijn goed geprijsd, goede en snelle service

motor kopen / verkopen heb ik geen ervaring aldaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan