hybride

:^
Ik vind 'm wel mooi, hou wel van die stijl, maar ik vind 'm niet heel bijzonder..

Wat zijn de specificaties/aanpassingen?
gsxr bj 92 kop geflowd en gevlakt, dyna 2000 ontsteking ,40 mm mikunis, std frame hg gepolijst ook de gietstukken,subframe van 20 mm rvs buis voor 916 zitje het zit is met 1 klik te verwijderen,zelfgemaakt uitlaatsysteem geheel rvs,kroonplaat aangegast zelfgemaakte risers, stuur en dashboard,achterzijde van de tank aangepast om mooi op het zitje aan te sluiten,std wielen met voor tociko 6zuiger en achter klein brembootje, dan nog een vracht kleine dingen zoals rvs accubak,kettingspanners enz enz :Z :Z :Z
 
lees een hoop afgunst, jaloezie?

mooie fiets hoor! :9~
Afgunst ,jaloezie? ,nee hoor ,maar tot driekwart van de eerste bladzijde stond er alleen nog maar een kruisje ,geen motor ,hier reageerde we allemaal een beetje melig op.(ga me zeker niet verontschuldigen :P :N :N 0)

Verder is de bike netjes opgebouwd en een duc zitje kan ik altijd wel waarderen (heb hem zelf ook op m'n fiets).
Zie ook wel dat er veel uurtjes in heeft gezeten
Motor staat er mooi bij ,maar het is wel weer de zoveelste gixxer-fighter(hier heb ik niks op tegen ,maar uniek zijn ze niet meer).
Maar misschien is m'n volgende fiets ook wel een gixxer en zou hij er ook wel zo uit kunnen zien.
Petje af.
Groeten
Ed :W
 
Strakke fighter,vooral het uitlaatsysteem!Mooie kleur ook.
Groet Gerard
 
Terug
Bovenaan Onderaan