hyosung 125cc

@jelke1992 Ik denk niet dat de hyosung gt125p een reserve heeft, aangezien ze voorzien zijn van een tankmeter en een redelijk grote tank inhoud. (die van mij heeft het in ieder geval niet)
 
Lindsey heeft er zoiezo een

Daelim joh :D !!
Haha, en om ff een update te geven ;
1904273_636176156432324_1561235739_n.jpg
 
@jelke1992 Ik denk niet dat de hyosung gt125p een reserve heeft, aangezien ze voorzien zijn van een tankmeter en een redelijk grote tank inhoud. (die van mij heeft het in ieder geval niet)

Dat dacht ik eerst ook, maar op de site van hyosung (http://www.hyosung-nederland.nl/hyosung_modelgt125p.html) staat wel:

Tankinhoud 17 ltr., ca. 2,5 ltr. reserve
 
Dat dacht ik eerst ook, maar op de site van hyosung (http://www.hyosung-nederland.nl/hyosung_modelgt125p.html) staat wel:

Tankinhoud 17 ltr., ca. 2,5 ltr. reserve

Ik zal het even voor je nakijken/nachecken in mijn handleiding,
Let wel op dat veel site's aan knip en plakwerk doen en niet alles klopt.
(heb ze aantal maanden er ook al op gewezen dat ze destijds verkeerde foto hadden neer gezet namelijk het 250 model :P)
 
zojuist in boekje gezocht, Meine Deutsch ist night so gud.
Maar heb er niks over kunnen vinden.

Ik heb volgende week afspraak met mijn dealer dus dan laat ik je wel even weten wat hun zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier mensen die mij kunnen vertellen hoe de kwaliteit van de hyo is? Ben opzoek naar een goede 125cc die goed groot is. Dus als er mensen zijn met info, gaat uwen gang
Alvast bedankt!
mvg
 
Dat dacht ik eerst ook, maar op de site van hyosung (http://www.hyosung-nederland.nl/hyosung_modelgt125p.html) staat wel:

Tankinhoud 17 ltr., ca. 2,5 ltr. reserve


ehm ja volgensmy bestaat de 2,5 liter niet,
tenzij hij met de 17ltr word aangegeven dat die op leeg gaat knipperen als je nog 2,5liter hebt. geeeeen idee...
 
Hoi mensen,

Op de zaak hebben we nu een Karion 125 voor de lol erbij. Ding is origneel. Ik heb de EGR klep al afgedopt, is er meer aan te doen wat het snel ietsjes meer pit geeft?
 
EGR? Dat slangetje van het luchtfilter naar de uitlaat (en niet andersom) is geen EGR.
Dat is een slangetje wat schone lucht de uitlaat in zuigt, waardoor de uitlaatgassen relatief schoner zijn.
Je wint er nauwelijks vermogen mee wanneer je deze afdopt bij een 4takt motor.
 
Kijk, dit topic zocht ik :)

Waarom?
Nou, omdat ik twee nieuwe Hyosung 125 cc te koop heb.

Het zijn wel de all-road modellen, niet het straat model waar ik veel foto's van zie op deze pagina.

Overjarige modellen van de dealer, nog geen kenteken, wel een CVO.

Volgens mij staan ze nog op motorshopper.
 
Kijk, dit topic zocht ik :)

Waarom?
Nou, omdat ik twee nieuwe Hyosung 125 cc te koop heb.

Het zijn wel de all-road modellen, niet het straat model waar ik veel foto's van zie op deze pagina.

Overjarige modellen van de dealer, nog geen kenteken, wel een CVO.

Volgens mij staan ze nog op motorshopper.

nog foto's van of link?
 
De advertentie bestaat al niet meer. Zijn ze verkocht?

Anderen zijn niet blind, andere mensen hebben andere keuzes. Gerdien heeft die Hyosung ook niet gekocht, die had toen een Kymco K-Pipe en ging naar Suzuki én Honda tegelijk, terwijl de Hyosung ook een optie had kunnen zijn op het moment dat ze ging wisselen van motor. :+

125cc verkoopt gewoon slecht, niemand wil een A1-rijbewijs.
 
Als die oranje Hyosung niet zo hoog was geweest, dan was ik zeker gaan kijken. :Y
Dat was echt ene leuke fiets voor een hele mooie prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan