hyosung comet 650

Naatje

Rookie
25 nov 2007
2
0
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik heb een brandende vraag:

Heb pas mijn rijbewijs gehaald en ben nu driftig op zoek naar wat ik leuk vind. De naked bike is toch wel een motor die iedere keer weer op mijn lijstje terecht komt. Beetje gaan zoeken op het net en kwam daar dan ook de Hyosung comet 650 tegen.

Mijn vraag: is dit een degelijke goede beginnersmotor???

Alvast bedankt :}
 
Ja....dit is een zeer leuke motor. Niet alleen voor beginners trouwens. Ik rij nu al 8 jaar en de Hyosung is mijn 4e motor. Van allemaal is dit de fijnste (vorige waren xj750, oude Honda CB en een gsx600f ).

Dit ding is vooral goedkoop en leuk. Dat heeft mij aangetrokken om eens een echte nieuwe fiets te kopen. Verder rijdt hij/zij echt perfect. Super bochtengedrag, veel koppel(v-twin), lekker laag gewicht, vet geluid en gewoon veel lol.

Ik heb de motor nu bijna een jaar en ben er zeer gelukkig mee.

Ben je op zoek naar een nieuwe of 2e hands? Indien 2e hands.....bouwjaar 2005 was slecht. Er zijn problemen geweest met de koppen van de blokjes (kleppen die loskwamen en de zuigers tot moes lieten slaan). Dat was voor mij voldoende om te kiezen voor een nieuwe (kon ik niet laten voor 4490 euro met 2 jaar garantie). De huidige nieuwe versie heeft injectie en is wat duurder geprijsd (5600 euro).
 
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik heb een brandende vraag:

Heb pas mijn rijbewijs gehaald en ben nu driftig op zoek naar wat ik leuk vind. De naked bike is toch wel een motor die iedere keer weer op mijn lijstje terecht komt. Beetje gaan zoeken op het net en kwam daar dan ook de Hyosung comet 650 tegen.

Mijn vraag: is dit een degelijke goede beginnersmotor???

Alvast bedankt :}

Blokken zijn afkomstig van de Suzuki SV 650 en zijn eigenlijk niet kapot te krijgen.
 
Ok dank je wel. ik begreep ook dat er problemen waren met remleidingen en carbarateurs.
Wat is jullie ervaring hiermee??
 
Hallo Naatje