Hyosung Comet 650

Wat vind je van de looks van de Hyosung Comet 650

  • Te gek!

    Stemmen: 4 16,0%
  • Lekker motortje

    Stemmen: 12 48,0%
  • Ik wil er wel een

    Stemmen: 3 12,0%
  • Helemaal gaaf

    Stemmen: 1 4,0%
  • Top

    Stemmen: 1 4,0%
  • Ietsje minder

    Stemmen: 4 16,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joozt

Rookie
4 sep 2004
1
0
Rijen



DEMOWEEKEND HYOSUNG


Dit jaar NIEUW in Nederland

Maak kennis en kom dit weekend een testrit maken op het succesmodel van Hyosung, de COMET 650.

Naast de Comet 650 is het ook mogelijk om op enkele andere modellen proef te rijden. Er zullen twee customs aanwezig zijn van 125 en 250cc, en een 125cc enduro.

Hyosung.jpg


In de showroom van 1000 vierkante meter staan permanent meer dan 150 motoren te koop in alle prijsklassen voor zeer aantrekkelijke prijzen.
Met meer dan 400 vierkante meter kleding, helmen en accessoires heeft Divmo één van de grootste assortimenten in de regio.

Divmo beschikt over met een uitgebreide BOVAG-werkplaats voor onderhoud en reparatie.

Voor de meest actuele informatie: www.divmo.nl

DIVMO nodigt iedereen uit op het DEMOWEEKEND van 18 en 19 september.
Zaterdag van 9:00 – 17:00 en zondag van 12:00 – 17:00.

Ook dit weekend:
• Superaanbiedingen op kleding en helmen
• Gebruikte motoren tegen SUPERPRIJZEN

DIVMO, Parallelweg 50, Industrieterrein Haansberg, 5121 LD Rijen. info@divmo.nl
Tel: 0161-240107. Openingstijden: maandag van 12:00 – 20:00, dinsdag tot en met vrijdag van 9:00 – 18:00, zaterdag van 9:00 – 17:00.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad, zouden ze een mod tour rijden?

hoest met je rug trouwens? :+
als dat een aanbieding is om ff te komen maseren,belabberd ;)
maar komt niet door chantay hoor,ik heb vrijdag een vriend van
mij geholpen met de verbouwing van zijn kelder,daar is het een
beetje mis gegaan,schouders zitten ook een beetje vast
 
als dat een aanbieding is om ff te komen maseren,belabberd ;)
maar komt niet door chantay hoor,ik heb vrijdag een vriend van
mij geholpen met de verbouwing van zijn kelder,daar is het een
beetje mis gegaan,schouders zitten ook een beetje vast
B| Dan kun je toch beter last van je rug hebben door Chantay ;)
Dacht dat je met haar op je rug over dat hekje was gesprongen :} ;)
 
Ik vindt het vor het geld wat ie moet kosten een heel puik motortje.

Op 1 of andere manier heb ik alleen de indruk dat ze achteraan begonnen zijn met het design en eenmaal vooraangekomen in tijdsnood zaten ofzo?

Vanaf de tank naar achteren vindt ik het een strakke fiets, maar dat cockpitje en die koplamp zijn niet mijn smaak.

Denk ook wel dat rijscholen deze wellicht gaan gebruiken ipv de nieuwe CB...
 
Ik vind hem wel wat Suzuki-achtigs hebben, verder kan ik er weinig over zeggen, behalve dat het design me niet aanstaat.
Rare poll: zo ongeveer alleen maar positief en op dezelfde schaal.
 
komt omdat het spam is,voor zijn eigen motorzaak.
die wil zijn eigen verkoopproduct natuurlijk niet de grond ingeboort zien worden
 
op de voorvork na die een beetje :r lomp oogt (een normale vork oogt beter)mooi hebbe dingetje met 6 versnellingen! en top van 195km/h.
vraag me alleen af of dat geronk uit de uitlaat bij veelvuldig schakelen en gassen niet snel gaat vervelen net als een hitje op de radio die grijs gedraaid word |(
 
Ik heb een hekel aan SPAM. :(
In de voorwaarden staat dat spammen, en met name Commercieel niet is toegestaan.

Maar ja Ik ben dan ook geen fan van DIVMO :( , dus het plaatje is wel duidelijk denk ik. |(
 

Het is echt een top fietsie, rij er nu al een tijdje mee (nieuw gekocht)en ik ben er helemaal verslaafd aan. Kijk anders ook eens even op de topic "algemene motorpraat en zoek dan naar "gister opgehaald......Hyosung Comet650"

groetjes
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zou dit echt een ideaal fietsje voor mij zijn! Hoewel, met mijn lengte...? Ach, dat hou je met motorrijden natuurlijk toch.

Ik wil d'r wel eentje. Maarrrrrrr ik was niet van plan een nieuwe bike te kopen als ik net m'n A-tje heb, dus hopen maar dat er volgend seizoen iemand eentje tweedehands aan biedt.... ;)
 
pieternel is verslaafd aan dat ding B| te gek is dat :X kan nooit gezond wezen :? overal waar te voor staat |( misschien is het beter dat zij volgend jaar dat ding aan jou verkoopt ;) en af en toe bij jou langsgaat voor een shotjeachteropm om af te kikken :P

lol :+
 
Volgens mij zou dit echt een ideaal fietsje voor mij zijn! Hoewel, met mijn lengte...? Ach, dat hou je met motorrijden natuurlijk toch.

Ik wil d'r wel eentje. Maarrrrrrr ik was niet van plan een nieuwe bike te kopen als ik net m'n A-tje heb, dus hopen maar dat er volgend seizoen iemand eentje tweedehands aan biedt.... ;)
Je kan toch altijd eerst een proefritje gaan maken, weet je ook meteen of je met jouw lengte er een beetje stoer op zit. ;)
 
pieternel is verslaafd aan dat ding B| te gek is dat :X kan nooit gezond wezen :? overal waar te voor staat |( misschien is het beter dat zij volgend jaar dat ding aan jou verkoopt ;) en af en toe bij jou langsgaat voor een shotjeachteropm om af te kikken :P

lol :+
Hallo Piet,

Maar dit is een gezonde verslaving, en hallo zeg, achterop "NOOIT".
Alleen als ik oud en versleten ben en niet meer zelf het stalen ros kan bestijgen... Dan praten we verder over achterop zitten.
 
Hallo Piet,

Maar dit is een gezonde verslaving, en hallo zeg, achterop "NOOIT".
Alleen als ik oud en versleten ben en niet meer zelf het stalen ros kan bestijgen... Dan praten we verder over achterop zitten.

ik zou als ik jou was inditgeval er nu nog een tweede bijkopen :) lopen en fietsen doe je nauwelijks meer en zware arbeid schein je ook niet te hebben :z verslijten doe je zo nooit }) en als je straks 90+ bent en nog steeds verslaaft :P aan die cokret die niet meer gaat van ellende :X heb je al die nergens :? meer te krijgen onderdelen hard nodig ;) een verstandige meid is op haar toekomst voorberijd *D
 
ik zou als ik jou was inditgeval er nu nog een tweede bijkopen :) lopen en fietsen doe je nauwelijks meer en zware arbeid schein je ook niet te hebben :z verslijten doe je zo nooit }) en als je straks 90+ bent en nog steeds verslaaft :P aan die cokret die niet meer gaat van ellende :X heb je al die nergens :? meer te krijgen onderdelen hard nodig ;) een verstandige meid is op haar toekomst voorberijd *D
Waarschijnlijk zal ik dan als ik de mooie leeftijd van 90 heb bereikt rijden in/op/met een opgevoerde rollator. Mag jij bij mij achterop/voorop ;) .
 
doe niet zo gek of :X heb je al grijze haren ofzo :+
die oudepcbeeldschermen geven net zoveel straling af als een tvtoestel :X

dan rij ik op mijn hier al gepakeerde xs1100 met bakkie je tien keer zo snel lachend brullend en toeterend voorbij 8-) zwaai maar dan met een roodwitblauwvlaggetje als je reuma of rsi toestanden hebt :+
 
doe niet zo gek of :X heb je al grijze haren ofzo :+
die oudepcbeeldschermen geven net zoveel straling af als een tvtoestel :X

dan rij ik op mijn hier al gepakeerde xs1100 met bakkie je tien keer zo snel lachend brullend en toeterend voorbij 8-) zwaai maar dan met een roodwitblauwvlaggetje als je reuma of rsi toestanden hebt :+

Gelukkig voor mij bestaat er zoiets als verf... Geen grijze haar te zien.

Laat het me weten, zou dan graag met je willen meetouren hoor.
 
overal waar te voor staat |(
Tequilla !!


[me]Ook NitroMax is errug tevreden over de Hyosung
van z'n vrouw, waar hijzelf al weken op rondrijdt en zij pasgeleden een stukje op mocht rijden van hem [/me] :P :9

Jammer iid dat iemand die gaat spammen niet eerst ff kijkt of er misschien al een topic over de Hyosung is, misschien denkt'ie dat we in een grot wonen en nog nooit van een Hyosung hebben gehoord :? :? :?

Ik mis overigens in de Poll de optie:

"Ik heb er al een" ;) , heb dus maar "Lekker motortje" gestemd 8-)
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig voor mij bestaat er zoiets als verf... Geen grijze haar te zien.

Laat het me weten, zou dan graag met je willen meetouren hoor.

zie je wel nu al met verf in de weer :+ enne als je er dan nog appeteitelijk uitziet en mijn aandacht ergens mee kunt trekken ;) zal ik zeker niet te beroerd zijn om op de clackson te toeteren ter afwending van je gevaarlijke pogingingen(want ik rij dan dus 150) :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan