Hyosung comet ervaringen?

Zo!! nieuwe ketting zit erop met de bijhorende tandwieltjes.
Olie ook maar ff nog een keer ververst samen met de nieuwe filter nu.
Een hoop meuk en water uit de tank gehaald :(
2 nieuwe bougies erop want die waren zo zwart als de kachel |(
Meteen maar een brandstof filtertje ertussen gezet.
En toen de spanningsregelaar erop en wat denk je......... laadt ie nog niet bij :( :( :(
Dynamo na gemeten en daar komt wel geteld zo'n 4 volt uit dus die is naar de kl#te.
Nu daar dus weer op wachten.....zucht......

Schiet niet op zo... tot nu toe geen leuke ervaringen ermee maar ga ervan uit dat zodra ie het doet ik wel weer positief wordt :Y


:W
 
Nou de dynamo zit er nu ook op.

Starten.. lopen!!
Nagemeten en jahoooooooor hij doet het nu eindelijk goed :)

Rijden dan maar, beetje rustig aan doen en opwarmen en na 10 minuutjes de snelweg op en ff het gas erop :]
Maar wat doet ie nu :?
bij 7000RPM gaat ie stotteren en klappen uit de uitlaat '(
WAT MOET IK NU NOG VERZINNEN WAT ER NIET GOED IS?????

Wordt er een beetje moedeloos van nu -O-


HELP!!
 
Hallo Oppie,
Het klinkt als.......een vuile carburateur
Ik denk, zeker omdat jouw tank smerig was en er geen brandstoffilters tussen zaten, dat de carburateurs erg smerig zijn. Er was ook iemand op Hyosung... Is dit wat of niet ? die het zelfde probleem had. Kijk daar even.
Je kunt de carburateurs schoonmaken d.m.v. een goedje in de tank te gooien.
Maar als je besluit om de carburateurs eraf ta halen en schoon te maken doe er dan gelijk grotere sproeiers in. Nu heb zitter er 125 in, moet worden 127.5 en zorg dat de naverbranding NIET MEER WERKT
Anders gaat de Hyosung stuk ( Kleppen breken af)
De kans is groot dat hij een recall heeft gehad op de voorste cilinder. De achterste cilinder is dus nog van het oude type
DUS NAVERBRANDING WEG EN SPROEIERS VERGROTEN en natuurlijk de carburateur schoonmaken
succes

En kijk even op Hyosung... Is dit wat of niet ?
(Hoe krijgt Max de directe verwijzing)
Mocht je er niet uitkomen stel de vraag daar nog eens
groeten
 
Laatst bewerkt:
Hallo Oppie,
Het klinkt als.......een vuile carburateur
Ik denk, zeker omdat jouw tank smerig was en er geen brandstoffilters tussen zaten, dat de carburateurs erg smerig zijn. Er was ook iemand op Hyosung... Is dit wat of niet ? die het zelfde probleem had. Kijk daar even.
Je kunt de carburateurs schoonmaken d.m.v. een goedje in de tank te gooien.
Maar als je besluit om de carburateurs eraf ta halen en schoon te maken doe er dan gelijk grotere sproeiers in. Nu heb zitter er 125 in, moet worden 127.5 en zorg dat de naverbranding NIET MEER WERKT
Anders gaat de Hyosung stuk ( Kleppen breken af)
De kans is groot dat hij een recall heeft gehad op de voorste cilinder. De achterste cilinder is dus nog van het oude type
DUS NAVERBRANDING WEG EN SPROEIERS VERGROTEN en natuurlijk de carburateur schoonmaken
succes

En kijk even op Hyosung... Is dit wat of niet ?
(Hoe krijgt Max de directe verwijzing)
Mocht je er niet uitkomen stel de vraag daar nog eens
groeten


Hé bedankt voor je reactie.

De carbs zijn er ook af geweest tijdens de beurt en helemaal schoongemaakt.
Daarom vind ik het zo vreemd dat ie na dit alles nu WEER aan het stotteren is.
Ik heb er geen grotere sproeiers in gedaan (nog)

Ik heb gisteren ook een kabeltje weer terug in zijn bescherming gestopt want die maakte contact met m'n frame en daardoor sloeg hij af zodra ik 'm in zijn versnelling zette ( jiffy contact gok ik :+)
Ik denk dat ik ook alle stekkertjes en bloot liggende kabeltjes eens inspuit met contact spray en dan goed in tape zodat ik zeker weet dat er nergens meer kortsluiting wordt gemaakt.
Verder ff tanken en zo'n carb cleaner erbij gooien en kijken of dit helpt.
Anders de boel nog maar een keer open maken en schoonmaken ( mocht dit nodig zijn)

:W
 
Laatst bewerkt:
hey

heb een optie genomen op een hyosung comet 650 van jan 2007
hij is zowel technisch als uiterlijk in goede staat !

kan hem kopen voor 1700 euro
lijkt dit jullie een goede prijs ???

Mvg

Sil
 
Terug
Bovenaan Onderaan