Hyosung comet ervaringen?

Volgens de gegevens is Safe nu vedrer in onderhandeling om het importeurschap op zich te nemen.
Het probleem om de machine in zijn vrij te krijgen komt voort uit de tweede versnelling, dit probleem is bekend en moet als alles goed is binnenkort verholpen worden.
Verder is het een fantastische machine met een laag benzine verbruik.
Het zou leuk zijn om een club op te richten zo weet je ook gelijk hoeveel Hyosung er rond rijden.
 
Volgens de gegevens is Safe nu vedrer in onderhandeling om het importeurschap op zich te nemen.
Het probleem om de machine in zijn vrij te krijgen komt voort uit de tweede versnelling, dit probleem is bekend en moet als alles goed is binnenkort verholpen worden.
Verder is het een fantastische machine met een laag benzine verbruik.
Het zou leuk zijn om een club op te richten zo weet je ook gelijk hoeveel Hyosung er rond rijden.

Leuk idee zo'n clubje. Ik ben voor....
Hij is inderdaad zuunig (zeggen ons zeeuwen) en daar houden wij van.
Wat betreft die versnelling, moet ik hem dan wegbrengen om te laten maken?
Of hoe moet zoiets?
 
Het enigste wat ik weet is dat de eigenaar van zo'n motor bericht krijgen.
Ik heb hier vanuit de Betuwe al verschillende leuke reacties gekregen over de motor.
Het enigste wat ik heb gedaan is er een klein koplamp kuipje op laten zetten om de eerste windvang weg te nemen.
 
Het enigste wat ik weet is dat de eigenaar van zo'n motor bericht krijgen.
Ik heb hier vanuit de Betuwe al verschillende leuke reacties gekregen over de motor.
Het enigste wat ik heb gedaan is er een klein koplamp kuipje op laten zetten om de eerste windvang weg te nemen.

Een kuipje heb ik er ook op zitten en zelfs handvatverwarming. Ik heb heel snel last van witte vingers, zodra het koud begint te worden schakel ik hem aan.
En geen koude vingers meer. Tenzij je hem telaat aanzet (wat mij wel eens overkomt).
 
Handvat verwarming is dat niet een beetje irritant tijdens het rijden.
Het lijkt mij dat je dan regelmatig met zweet in de handen zit.
Ik zal binnenkort eens een foto maken en posten, van mijn motor.
Ik ben al bezig met een eerste opstelling voor een Hyosung-club website , zodra deze in zo'n staat is zal ik een link neer zetten waar je hem kunt testen.
 
Handvat verwarming is dat niet een beetje irritant tijdens het rijden.
Het lijkt mij dat je dan regelmatig met zweet in de handen zit.
Ik zal binnenkort eens een foto maken en posten, van mijn motor.
Ik ben al bezig met een eerste opstelling voor een Hyosung-club website , zodra deze in zo'n staat is zal ik een link neer zetten waar je hem kunt testen.

Handvat verwarming is niet irritant, je heb 2 standen, low and high. En low is bij mij de meest gebruikte stand. Je voelt net een beetje de warmte door je handschoenen heen en dat is voldoende om geen koude handen te krijgen.
Ik ben benieuwd naar je website en zal zeker gaan kijken.
Suc6, groetjes
 
Ik ben Vrijdag bij Safe geweest om te klagen over ( het gebrek van ) de kwalitiet van de lak op motorsteunen en carterdelen. Bij die van Cora ( :X ) laat de lak nu al op veel plaatsen los ( binnen 3000 km !! ) Erg slordig, is natuurlijk best een goedkope fiets, maar dit is al na 2900 km !!!

full


en op meerdere plekken, vooral langs de onderkant.

Ook schiet de onze regelmatig uit z'n 6 terug naar z'n 5, een probleem dat nog niet bekend was bij Safe. Ook hier gaat actie ondernomen worden door Safe, alleen hebben ze nu geen aanspreekpunt.

Voor de rest rijdt'ie overigens nog steeds :} ( en lekker goedkoop, dit tegenover 1:8 bij VMax/Chevy/Samurai :X :X )
 
Afgelopen zaterdag nog contact gehad met Safe.
Zij vertelde mij dat ze het importeurschap van Greenib niet over nemen.
Maarja er zijn nog onderhandelingen met een ander.
Zondag was ik even in Amsterdam en tot mijn stomme verbazing stond ik naast een zwarte Comet650.
Die persoon was dik tevreden met zijn motor.
 
tis niks zo... geen importeur meer... waar kun je terecht je garantie??? wie helpt je als er problemen zijn???

Verder wel een super idee, een eigen site voor Hyosungbezitters. Kunnen we ervaringen uitwisselen.
 
Lijkt me ook wel handig ja, hoewel we hier toch al ons eigen stukje hebben.

Wilde het al een tijdje vragen maar vergat het steeds: Heeft er al iemand uitgeprobeerd hoeveel kilometer je door kunt rijden als het "Empty"-lampje is gaan branden? Gebeurt bij mij op zo'n 300/315 km en ik ben nooit verder gekomen dan 330 vóór ik ging tanken.

Ik ben nu bezig om te kijken of ik ónder de 1:22 kan komen ;) gewoon voor de lol, rustig optrekken, proberen zoveel mogelijk aan de snelheid te houden ( waarbij automobilisten op de snelweg soms zelfs op hun voorhoofd wijzen als je met de motor 100 km rijdt waar je ookniet harder mag :? , je móét met een motor zeker altijd keihard rijden ).
 
Ik weet niet of het hier al een keer eerder gevraagd is, maar hoe staat het met de voorvering van de Comet? Ik heb helaas moeten constateren dat de standaard voorvork van de Comet in ieder geval meer stelmogelijkheden biedt dan die van de SV en dus mee potentieel heeft! Plus het is een vet uitziende upside down vork. :( Misschien iets voor Suzuki om over te nemen voor het 2007 model. :Y :9~
 
Gisteren wezen rijden in mijn achtertuin, de Ardennen. Was weer eens lekker. Fijne bochtjes gedraaid daar. Helaas lukt het me nog niet om de hele band te gebruiken. Heb nog altijd twee "schaamrandjes"...

Weet iemand trouwens hier of de comet een toerenbegrenser heeft? En zoja, waar grijpt die in dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan