HYOSUNG comet gt 125 te koop!Koopje!

303

Die hard MF'er
27 apr 2006
752
0
te koop hyosung comet gt125.
gaat weg wegens firmawagen.de motor is ongeveer 1 jaartje oud(2005)en heeft bij gevolg nog +- 1 jaar garantie!er staat amper 2890 kilometer op de teller en er is bijna enkel afgelopen zomer mee gereden.Hij is 11kw en er kan met ene autorijbewijs al mee gereden worden.zeer goedkoop qua verzekering en verbruik.ideaal voor woon werkverkeer maar uiteraard ook om relax wat mee te toeren!de motor rijd echt lekker vlot en schakelt als boter,en heb er veel plezier aan beleefd.maar aangezien ik hem bijna niet meer gebruik is het zonde hem in de garage te laten staan.heeft altijd in een warme garage gestaan en nooit mee gereden als t regende!de motor is in perfecte nieuwstaat en er is al een 1 e onderhoud gedaan,dus dat is al niet meer nodig!ik ben van omgeving zaventem(belgie)op een 25 km van antwerpen.de nieuwprijs was 3800euro(factuur bij als bewijs)Hij gaat weg vanaf 2290euro(nieuwe prijs 2175) aan de eerste die ervoor langskomt.aangezien ik niet veel op forums zit is het het beste me te contacteren via mail naar ian.curtis@skynet.be groetjes }) :]
hy3.jpg

hy2.jpg

hy1.jpg

hy4.jpg
 
Laatst bewerkt:
dank je;-)hehe jaah de prijs is echt zeer laag,is echt een mooie topokkazie!heb geen zin om het volle pond te vragen(volgens de dealer is is 2700-2750euro waard 2e hands)maar zoals ik al zei geen zin in liggen bieden enz...jaah is ook een 125cc he,geen 650cc maar voor wie een 125cc zoekt is dit echt een lekkere motor met een hele mooie sound, helemaal geen djing djing zoals met de meeste 125 cc's hehe:-)direct de allerlaagste prijs en huppakee }) :] qua looks heb je er wel steeds bekijks mee hoor *O* :W
 
dank je 8-) ja al die wetgevingen een mens wordt er gek van
:? :X jaah was leuk motortje,is ondertussen net verkocht,maar kan t gerust aanraden een hyosung :] *O*
 
Ik zou me meer op de belgiesche/duitse markt richten
Het begint een beetje te komen de lichte motor voor woon/werk
de prijs/merk is niks mis mee iig.
 
ja dat klopt als een bus :) heb m tijdje gebruikt voor woon werk verkeer,en voor de files voorbij te zoemen heb je niet veel meer nodig dan een 125cc,en nooit meer in de file staan.scheelde voor mij 30 minuten vroeger thuis,en s'ochtend wat later vertrekken.spijtig dat er zoveel automobilisten zijn die geen rekening houden met motor rijders :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan