Hyosung dat is het

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds een paar dagen ook de eigenaar van een Hyosung GT650R, dwz hij moet nog kenteken gezet worden door het rdw en een afleverbeurt krijgen, dus het duurt nog een paar dagen voordat ik hem echt kan gaan halen. Ben er blij mee en hoop dat ik er veel veilige kilometers mee kan maken. Ik heb me ook aangemeld op de site van Hyosung nl maar tot op heden nog geen reactie op gehad. Weet iemand hoelang dit ongeveer duurt.

En heeft iemand toevallig nog het digitale werkplaatshandboek voor de Hyosung? hier zou ik heel blij mee zijn. Ik hoor het graag en bedankt.

[afbeelding]

Gefeliciteerd ;)
Heb je al iet gehoord van de Hyosungclub. :? :?
Stuur anders maar even hierheen tourrit@hyosung-motorclub.nl

Welkom bij club 8-)
 
Gefeliciteerd ;)
Heb je al iet gehoord van de Hyosungclub. :? :?
Stuur anders maar even hierheen tourrit@hyosung-motorclub.nl

Welkom bij club 8-)

Twickler bedankt!! nee nog steeds niets vernomen van de hyosung club, heb al meerdere mailtjes verstuurd. Ik zal nog is een mailtje wagen naar het mail adres welke jij doorgaf, vraag me af of ze nog wel actief zijn. de laatste tijd is het in dit topic ook niet heel erg druk meer
 
Same here, heb me in juni of juli ook aangemeld via de website, maar nooit iets vernomen. Dacht al dat ik een uitzondering was, maar het komt vaker voor begrijp ik :+
 
Beter laat dan nooit zeggen ze dan ;)

ietwat uitgebreid cockpit stond toch nog boven.
mijn ringetjes zijn speciaal op maat gemaakt ;) geslepen op een stoeptegel(in de vakantie moest er even wat onderhoud gepleegd worden.....)

Kijk, nu heb ik een duidelijk beeld, tnx :)
Ga morgen nog even rijden en dan gaat volgende week de motor op stal voor de winter. Ik kijk morgen of overmorgen even of ik ook een paar ringetjes "op maat" kan maken en monteren 8-)
 
Same here, heb me in juni of juli ook aangemeld via de website, maar nooit iets vernomen. Dacht al dat ik een uitzondering was, maar het komt vaker voor begrijp ik :+

Ik heb dus ook nooit meer een reactie gehad en ik heb iets van 3x gemaild. Ik denk dat de hyosung motorclub niet meer actief is ofzo. Misschien is het leuk om de club weer ff nieuw leven in te blazen.
 
Ik heb dus ook nooit meer een reactie gehad en ik heb iets van 3x gemaild. Ik denk dat de hyosung motorclub niet meer actief is ofzo. Misschien is het leuk om de club weer ff nieuw leven in te blazen.

Ik kan het wel uitleggen. Het stokje voor de hyosungclub is ongeveer 3 jaar overgenomen van de toenmalige oprichter door 4 fanatieke hyosungrijders, waaronder ikzelf. We zijn erachter gekomen dat 4 personen, 4 gedachten zijn, 4 persoonlijke opvttingen etc. etc. Momenteel zijn we met z'n 2-en redelijk actief. Het woord redelijk, omdat we tot nu toe geen bijval krijgen van importeurs etc. Ook het merk opzich staat redelijk stil. Het laatste nieuws is dat Roehr de complete motorfiets exl. aandrijving en kabelboom volledig onder zijn hoede aflevert als elketrische fiets. Ook dat de productie van Hyosung waarschijnlijk naar Indonesie gaat en dat Hyosung op de beurs in milaan staat, enkel als nieuwigheid: een elektrische scooter.

Het is dus ook voor ons moeilijk om continue nieuws te brengen.

Dat er niet gereageerd word op de mail zal te maken hebben met een verkeerde link via de website hoop ik, in ieder geval niet aan onwil.


Toby
voorzitter hyosungclub
 
Laatst bewerkt:
mailto:tourrit@hyosung-motorclub.nl

Deze zou toch bij mij moeten komen :? :?
Helaas zie ik geen berichten, vragen of wat dan ook.

Wat Toby zegt klopt.
Ik ben samen met Toby nog over bij de club.
We hebben ongeveer 30 leden, en misschien meer als de mailto`s |( |( gaan werken.

Zijn er nog mensen die ECHT AKTIEF willen zijn binnen de club?
Wat wij nu echt nodig hebben is iemand die de www.hyosung-site.nl up to date kan gaan maken, en bijhouden.
Deze is nog steeds niet af en blijkt, werkt niet ;(
 
tourrit@hyosung-motorclub.nl
Hij werkt echt hoor, dus meld je maar aan..............

Twickler en Toby,

Bedankt voor de uitleg. Ik zal gelijk even een mailtje maken naar het email adres. Mochten jullie nog hulp willen, ben ik graag bereid om mijn steentje bij te dragen om zodoende nieuw leven in de club te blazen.

Dus laat maar weten wat ik kan doen.

gr
Dennis

EDIT mail verstuurd
 
Laatst bewerkt:
Voor degene onder ons die goed bekend zijn met IT. Ik zou heeeeel graag een format willen hebben als het www.TL1000.nl forum. Hierbij kan een ieder zich voorstellen, fotoo's posten, etc. ect. Het is voor ons als Hyosung-club dan ook wenselijk als iets vanzelf loopt en dat wij eventueel aanvullingen of als moderator optreden. Ook het Amerikaanse hyosung forum is een voorbeeld: www.korider.com
 
Als je "hyosung" intoetst op google, staat de club al redelijk bovenaan. Ik ga erachterheen dat via de off. site van ons een link komt.
 
Hyosung dat is het
Geplaatst op donderdag 29 mei 2008 21:21



Lekker lange looptijd dit topic :X :X :X

Oh en ooit in 2009 had ik per ongeluk eens in dit topic gereageerd en sindsdien kwam die steeds naar boven in mijn 'laatste reacties' scherm :+
 
Laatst bewerkt:
We gaan naar de 200 pagina`s en zullen de grootste worden van motor-forum. 8-)
Iedereen die (af)gereageerd heeft op Hyosung zal daarvoor boeten _O- _O- _O- _O-
en nooit meer van ons afkomen :+ :+
Grapje hoor...............

Dennis complimenten.
Het ziet er echt geweldig uit.................gaaf man.
Waar was je toch al die tijd ;)
Nu kunnen alle leden actief meedenken en vooral doen.
Ik stuur jou vanavond nog een mail. :}
 
Laatst bewerkt:
We gaan naar de 200 pagina`s en zullen de grootste worden van motor-forum. 8-)
Iedereen die (af)gereageerd heeft op Hyosung zal daarvoor boeten _O- _O- _O- _O-
er nooit meer van ons afkomen :+ :+
Grapje hoor...............

Dennis complimenten.
Het ziet er echt geweldig uit.................gaaf man.
Waar was je toch al die tijd ;)
Nu kunnen alle leden actief meedenken en vooral doen.
Ik stuur jou vanavond nog een mail. :}

Graag gedaan!! Je hebt mail terug.

Voor een ieder die hyosung een warm hart toe draagt, meld je aan op het hyosungmotorclub forum!!!

Hyosungmotorclub
 
Laatst bewerkt:
Toch maar ff reageren voordat......

Weet iemand nog een leuke titel voor het volgende Topic???

bv. "Hyosung, blijft gaan"of zoiets??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan