Hyosung GT650

Nelfrikandel

Die hard MF'er
8 okt 2018
258
491
Delft
Hyosung GT650 te koop als opknapper of te gebruiken voor onderdelen
Bouwjaar 2006
647cc
25kW

Het was vorig jaar de bedoeling dat ik deze motor ging opknappen met een huisgenoot.
Inmiddels is er een nieuw project tussen gekomen en blijft deze Hyosung maar stilstaan.
Onlangs de schorsing weer verlengd, wil nu eigenlijk kijken of ik er iemand anders blijer mee kan maken.
Hij heeft altijd overdekt gestaan, op wat roest op het stuur na geen grote ouderdom sporen.
Heeft werkende oxford handvatverwarming, dat is ook wel gelijk de grootste feature :+
Is in grote lijnen compleet; de voor en achter knippers hebben door de tijd heen nieuwe baasjes gevonden en
het slot van de buddyseat is het enige dat ontbreekt.

De motor start maar hij slaat niet aan.
Met de kleppen stellen zou het probleem opgelost moeten zijn.
Een motor 2 jaar stil laten staan is niet bepaald bevorderend en gezien de andere projecten verkoop ik hem daarom nu helaas in deze staat.
 

Bijlagen

  • IMG_1287.JPG
    IMG_1287.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 133
  • IMG_1288.JPG
    IMG_1288.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 132
  • IMG_1289.JPG
    IMG_1289.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 127
Laatst bewerkt:
Hyosung GT650 te koop als opknapper of te gebruiken voor onderdelen
Bouwjaar 2006
647cc
25kW

Het was vorig jaar de bedoeling dat ik deze motor ging opknappen met een huisgenoot.
Inmiddels is er een nieuw project tussen gekomen en blijft deze Hyosung maar stilstaan.
Onlangs de schorsing weer verlengd, wil nu eigenlijk kijken of ik er iemand anders blijer mee kan maken.
Hij heeft altijd overdekt gestaan, op wat roest op het stuur na geen grote ouderdom sporen.
Heeft werkende oxford handvatverwarming, dat is ook wel gelijk de grootste feature :+
Is in grote lijnen compleet; de voor en achter knippers hebben door de tijd heen nieuwe baasjes gevonden en
het slot van de buddyseat is het enige dat ontbreekt.

Bij aanschaf is hij lopend in de stalling gezet maar kreeg hem net niet draaiende.
Een motor 2 jaar stil laten staan is dan ook niet bepaald bevorderend en gezien de andere projecten verkoop ik hem daarom nu helaas in deze staat.

Prijs?
 
De motor start maar hij slaat niet aan.
De kleppen moeten gesteld worden en dan zou het probleem opgelost moeten zijn.
 
Interesse voor deelname €500 challenge.
Kan ik een keer komen proefzitten i.v.m. lengte?
Staat in Delft?
 
De motor staat in Delft.
Bezichtigen is altijd mogelijk, graag ontvang ik dan een DM met een gewenst moment.
 
Terug
Bovenaan Onderaan