Hyosung GT650X 2007

Ziet er wel mooi uit en doet mij een beetje denken aan mijn fz6 gekruist met een monster.
Alleen zou ik hem nog niet durven gebruiken om door weer en wind mee naar mijn werk te rijden. Kwaliteit van de onderdelen is nog niet op Japans niveau.
En waarom zouden we bier van de Aldi drinken als we jupiler hebben 8-)
 
design van de 650x ziet er stoer uit...blok is van suzuki dus dat kan het ook niet zijn...

toch materiaal en betrouwbaar electronica hou ik toch me twijfels but on the other hand...je betaald ook een flink stuk minder.

dus ook voor de mensen met een kleinere portomonee is er nieuw te rijden.
design ziet er stoer uit in ieder geval...
 
Zou wel eens een foto na 2 jaar allround gebruik willen zien.
U vraagt, wij posten:

Na 15.000 km slecht weer ( eerste weekend direct naar Belgie in de stromende regen ), vrijwel nooit met mooi weer gereden ( dan ga ik natuurlijk met de VMax 8-) ), dus echt alleen maar slecht weer en pekel. In die tijd éénmaal de motorfiets gewassen ( ben niet zo'n was-fan :P :9 ).

Let wel, dit is dus één van de eerste Hyosungs in Nederland, ik neem aan dat de kwaliteit van het lakwerk wel verbeterd zal zijn na deze eerste ervaringen. Zoals jwe ziet roesten er wat boutjes ( lekker belangrijk, deden ze van m'n Kawa ook na de winter )

full
 
In de vorige motoren en toerisme stond een test van de 2006 comet. De rode draad van het verhaal was dat de Koreanen nog een lange weg af te leggen hebben. Zeker wanneer je gaat vergelijken met bijvoorbeeld de SV650. Die laatste stak er met kop en schouders bovenuit. Beter stuurgedrag, betere afwerking, minder trillingen,... en de prijs ligt niet zoveel lager dan die van Suzuki.

Maar dit 2007-model heeft blijkbaar toch wel wat wijzigingen ondergaan. Misschien hebben ze wel wat geleerd.



Met 3000 euro verschil vind ik dat de prijs toch wel een stuk lager ligt dat het de moeite waard wordt om deze minpunten te aanvaarden. Stuurgedrag is trouwens voor een paar honderd euro wel op te lossen. (bv met andere veren)


edit zie net dat het 2005 model voor 4490 is de nieuwe moet 5690 kosten. Is nog steeds bijna 2000 euro.
 
Laatst bewerkt:
Hyosung GT650X 2007
Motor Typ 90°-V2-Zylinder
DOHC Viertaktmotor, wassergekühlt, 8 V mt Benzineinspritzung
Hubraum 647 cc
Leistung 52 kW (71 PS) @ 9,000 rpm
Leergewicht 185 kg
En USD voorvork :9~
(Afbeelding) (Afbeelding)
(Afbeelding)

Wou gewoon is pijlen wat de reacties/meningen zijn
*Krijg in naked geen reactie*
F*ck..je zal net een Kawa ER6N hebben gekocht,dan voel je jezelf ech klote als
je dit ziet..oké..oké..er zullen mensen zijn die gaan zeiken over de kwaliteit
omdat ze daar eigenlijk helemaal geen mening over kunnen hebben terwijl
die dingen waarschijnlijk gewoon goed zijn.
Maar bekijk het eens van de andere kant..als je een Kawa koopt dan heb je een bekende naam in huis..maar dan weet je in ieder geval zeker welke "Toy's "R" Us" kwaliteit je koopt :+
Ofwel..denk dat bekende merken niet eens zo gek veel meer mankeren of
nog erger in sommige gevallen :Y
 
Ja ik wou dat ik terug kon. Al was het maar voor is even van die kut muziek van vandaag af te zijn :D Ik zelf ben daar mee opgegroeid van vader-op-zoon zeg maar. Heb trouwens alles van Golden Earring. 1 Van de betere Neder rock groepen.

hier zit nog zo'n gouwe oorbel fan :P heb niet alles ervan maar ik ben wel een liefhebber van die soort muziek.. Pink Floyd(laatst de LP van dark side of the moon gekocht...heerlijk).. Deep Purple... :z :z :z
 
het eerste wat ik dacht toen ik hem zag een Suzuki kloon. was het vorige model nog op de ronde vormen van de oude SV gebouwd, hebben ze nu dus de scherpelijnen van het kuipwerk gekopieerd evenals het blok
 
het eerste wat ik dacht toen ik hem zag een Suzuki kloon. was het vorige model nog op de ronde vormen van de oude SV gebouwd, hebben ze nu dus de scherpelijnen van het kuipwerk gekopieerd evenals het blok

Het blok is een geheel eigen blok met een andere boring en slag en als je als zodanig gaat vergelijken lijkt alle motors op elkaar, uiteindelijk hebben ze allemaal twee wielen, een motorblok en een stuur :z

Nee, ik vind het echt een hele gave uitziende motor :Y Die helemaal niet lijkt op de SV (in tegenstelling tot de vorige 650 van Hyosung). Het concept mag dan hetzelfde zijn, maar toch een hele eigen uitwerking :Y

Ik zou er best wel eens een proefrit op maken, wellicht dat dit de opvolger wordt van m'n huidige SV :Y (aangezien ik geen woon/werk meer hoef te rijden en niet in de pekel hoef te crossen zal het wel loslopen met de wat mindere kwaliteit van bouten en lak).
 
Het 2005 2006 model nakeds is nu inderdaad 4490 euro met 2 jaar fabrieksgarantie... niet duur toch? Toch koop ik liever een SV650S :P
En de bovenstaande ziet er ook niet verkeerd uit, maar wat betreft Hysosung kijk ik toch nog even lekker een aantal jaren de kat uit de boom.
 
Het blok is een geheel eigen blok met een andere boring en slag en als je als zodanig gaat vergelijken lijkt alle motors op elkaar, uiteindelijk hebben ze allemaal twee wielen, een motorblok en een stuur :z

Nee, ik vind het echt een hele gave uitziende motor :Y Die helemaal niet lijkt op de SV (in tegenstelling tot de vorige 650 van Hyosung). Het concept mag dan hetzelfde zijn, maar toch een hele eigen uitwerking :Y

Ik zou er best wel eens een proefrit op maken, wellicht dat dit de opvolger wordt van m'n huidige SV :Y (aangezien ik geen woon/werk meer hoef te rijden en niet in de pekel hoef te crossen zal het wel loslopen met de wat mindere kwaliteit van bouten en lak).


zet er is een SV naast en kijk is naar tank kuipwerk, en wat het blok betreft tja samen ontwikkelen is samen delen
 
Terug
Bovenaan Onderaan