Voodoo child
MF veteraan
Zou wel eens een foto na 2 jaar allround gebruik willen zien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
U vraagt, wij posten:Zou wel eens een foto na 2 jaar allround gebruik willen zien.
In de vorige motoren en toerisme stond een test van de 2006 comet. De rode draad van het verhaal was dat de Koreanen nog een lange weg af te leggen hebben. Zeker wanneer je gaat vergelijken met bijvoorbeeld de SV650. Die laatste stak er met kop en schouders bovenuit. Beter stuurgedrag, betere afwerking, minder trillingen,... en de prijs ligt niet zoveel lager dan die van Suzuki.
Maar dit 2007-model heeft blijkbaar toch wel wat wijzigingen ondergaan. Misschien hebben ze wel wat geleerd.
F*ck..je zal net een Kawa ER6N hebben gekocht,dan voel je jezelf ech klote alsHyosung GT650X 2007
Motor Typ 90°-V2-Zylinder
DOHC Viertaktmotor, wassergekühlt, 8 V mt Benzineinspritzung
Hubraum 647 cc
Leistung 52 kW (71 PS) @ 9,000 rpm
Leergewicht 185 kg
En USD voorvork
(Afbeelding) (Afbeelding)
(Afbeelding)
Wou gewoon is pijlen wat de reacties/meningen zijn
*Krijg in naked geen reactie*
Ja ik wou dat ik terug kon. Al was het maar voor is even van die kut muziek van vandaag af te zijn :D Ik zelf ben daar mee opgegroeid van vader-op-zoon zeg maar. Heb trouwens alles van Golden Earring. 1 Van de betere Neder rock groepen.
het eerste wat ik dacht toen ik hem zag een Suzuki kloon. was het vorige model nog op de ronde vormen van de oude SV gebouwd, hebben ze nu dus de scherpelijnen van het kuipwerk gekopieerd evenals het blok
Het blok is een geheel eigen blok met een andere boring en slag en als je als zodanig gaat vergelijken lijkt alle motors op elkaar, uiteindelijk hebben ze allemaal twee wielen, een motorblok en een stuur
Nee, ik vind het echt een hele gave uitziende motor Die helemaal niet lijkt op de SV (in tegenstelling tot de vorige 650 van Hyosung). Het concept mag dan hetzelfde zijn, maar toch een hele eigen uitwerking
Ik zou er best wel eens een proefrit op maken, wellicht dat dit de opvolger wordt van m'n huidige SV (aangezien ik geen woon/werk meer hoef te rijden en niet in de pekel hoef te crossen zal het wel loslopen met de wat mindere kwaliteit van bouten en lak).