Hyosung GT650X 2007

zet er is een SV naast en kijk is naar tank kuipwerk, en wat het blok betreft tja samen ontwikkelen is samen delen

Het blok is anders, niet hetzelfde dus, let alleen al op de oliefilter die bij Hyosung in het blok zit, en bij Suzuki voor het blok hangt (op een compleet andere plek). Daarnaast dus een andere boring en slag.

En hier nu onder elkaar:

full


en

full


Kortom, de Hyosung is veel scherper getekend :Y Erg mooie fiets :Y
 
zet er is een SV naast en kijk is naar tank kuipwerk, en wat het blok betreft tja samen ontwikkelen is samen delen
:N niet samen ontwikkeld, bij Hyosung hebben ze jaren lang die SV blokken gebouwd voor Suzuki en toen de licensie erop verliep hebben ze op ongeveer dezelfde gegevens zelf een blok en motor gebouwd.
Blok is idd echt anders dan een SV, hoezeer ze op een afstandje ook op elkaar lijken !
 
Ik heb al een paar keer naar het model staan kijken wat nitromax rijdt en toen dacht ik al dat het een ideaal ding voor woon werk verkeer zou zijn. Maar als ik dit nieuwe type zo zie dan krijg ik helemaal de neiging om er zo snel mogelijk eentje te gaan halen. Wat een mooi apparaat zeg.
 
Ik vind de Hyosung er gewoon goed uitzien. De kwaliteit; als je ziet welke kwaliteit Zuidkoreaanse fabrikanten maken op het gebied van electronica, foto/video, telefonie ......Doet niet of nauwelijks onder voor de Japanners.
Ook de nieuwste Kia's en Hyundai's doen het goed. Kwalitatief niets mis mee.
Alleen die naam HYOSUNG. Klinkt toch net zo als die Noordkoreaanse leider die Bush zo op z'n zenuwen werkt. Kort het af als Hyo en het klinkt al een stuk dynamischer (en internationaler).
 
Ook voor de koreaanse motoren denk ik: Is het niet mogelijk om het motorfreaks team ze eens te laten testen? Goed voor hen en goed voor ons. Weten we ook een keer wat een test oplevert.
 
Die ziet er echt wel goed uit.
Ze gaan echt met grote stappen vooruit. Voor die prijs echt wel een mooie motor.
Al vrees ik dat met de jaren de prijs ook mee zal stijgen.
 
hier zit nog zo'n gouwe oorbel fan :P heb niet alles ervan maar ik ben wel een liefhebber van die soort muziek.. Pink Floyd(laatst de LP van dark side of the moon gekocht...heerlijk).. Deep Purple... :z :z :z

Zonder meer Pink Floyd, Deep Purple, Queen, Dire Straits, ACDC, Rolling Stones, ... Zijn allemaal super. Tegenover die Haar & Bee troep van tegenwoordig...
 
Sorry OMA dat ik u wakker maak!

Maar heeft u of andere forumleden al iets van deze motor vernomen? :?

Zoiets is toch wel een lekkere begin motor. *O*
Maar kom de laatste tijd niets meer op het wereldwijde web tegen (lees prijs). -O-

Iemand meer informatie over de fiets, geen info op de NL of DE site gevonden. :}

gt650x21.jpg


dscn3576tr0.jpg


dscn3577it9.jpg


De gele variant heeft wel een andere demper.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt gek, maar als de naam Hyosung zou worden vervangen door een naam wat echt indruk maakt zou het meer aantrekkelijker zijn..

Hyosung klinkt zo, telefoon, vaatwasser, low budget dvd spelers achtig :r
Niet dat het een slechte motor is, zou die rooie graaaag in me schuurtje vinden met een strikje erop *D
 
Klinkt gek, maar als de naam Hyosung zou worden vervangen door een naam wat echt indruk maakt zou het meer aantrekkelijker zijn..

Hyosung klinkt zo, telefoon, vaatwasser, low budget dvd spelers achtig :r
Niet dat het een slechte motor is, zou die rooie graaaag in me schuurtje vinden met een strikje erop *D

Hyoda, hycatie, Hyo Davidson, HTM ,Hywa, HZ, Hywazaki, Hynelli of Hyyama.
Doe mij toch maar Hyosung
 
Terug
Bovenaan Onderaan