Hyosung Opstapdag !

Ik stap vrijwel elke dag ( zomer en winter ) op de Hyosung Comet 650 ( eigenlijk van m'n vrouw, maar die heeft teveel rugklachten om te mogen rijden :X ) naar volle tevredenheid. Heb er nu 13.000 km opzitten sinds vorig jaar Juni. Wij warebn de 12de die zo'n Hysoung kochten in Nederland ( niet bang om eens iets nieuws te proberen )

Enige probleem dat ik ermee gehad heb is een doorgebrandde spanningsregelaar, die onder garantie netjes vervangen is ( door een Hyosung dealer in Olst, na een telefoontje met Dhr Moesker van Hyosung Nederland/Duitsland :} ) omdat Safe Veenendaal ermee opgehouden was ( daar hadden we hem gekocht 2 jaar geleden ).

Moet altijd erg lachen om mensen die zich afvragen " Wat je nu in Godsnaam met een "Hyosung" moet, kan nooit wat zijn want ik heb er nog nooit van gehoord ! "
Dan vraag ik altijd wat hun vader voor auto rijdt: " Zal wel Hyundai" of " Daihatsu" zijn? Hadden ze 10 jaar geleden ook nog nooit van gehoord en wie heeft nu het grootste marktaandeel ? ;)

Jammer inderdaad dat de importeur "falliet" ging en er wat opstartproblemen waren met de garantie, maar met weer steeds meer dealers in Nederland zal ook dat "probleem" snel uit de wereld zijn en zullen er toch misschien weer enthousiaste klanten Hyosung's gaan aanschaffen.

Ben de eigenaar van een 1300 cc 207 pk/217 Nm ( op het achterwiel 8-) ) VMax, een 1974 1200 cc dragrace Kawa Z1000 en een zelfgebouwde Honda CB 750 chopper en vermaak me elke dag op de Hyosung. Lekker met 1:20 heen en weer tuffen en tóch lekker fel optrekken :} ( relatief gezien dan hè ;) )

Meeste mensen hebben als pekelfiets een oude motor en houden de nieuwe voor het mooie weer, is bij mij precies andersom ;)

Succes met de opstapdag en het Hyosung-dealerschap, wie weet kom ik ff langs om een goed gebruikte Comet te laten zien 8-)
 
Laatst bewerkt:
En moet zeggen die sportieve fiets ziet er niet eens echt verkeerd uit...

Vind alleen Zwolle beetje ver om een motor te proberen die ik toch niet ga kopen.
Gixxer verkopen en goedkoop ouder model van rond 4/5000 terug
 
Hoi !,

NitroMax, bedankt voor je reactie... Goed te horen dat je veel plezier van je bike hebt..

Het viel mij zelf ook erg mee wat de eigenschappen, het vermogen, de looks, EN de kwaliteit van de Koreaan waren... Het is gewoon een goede fiets, welke nog in ontwikkeling is.. Maar dat is dan ook duidelijk te zien aan de prijs, wat velen tog aanspreekt.

We zullen zien wat het wordt.
 
Oei oei oei.. jij durft :) ;)

de GT650, heeft inderdaad naast de SV gestaan met de productie.
MAAR... beter iets goed namaken... dan slecht zelf verzinnen dacht ik toch.

De hyosung heeft iets meer vermogen (klein verschil overigens), het is tevens wel een compleet eigen fiets ZONDER delen van de SV oid.
 
Oei oei oei.. jij durft :) ;)

de GT650, heeft inderdaad naast de SV gestaan met de productie.
MAAR... beter iets goed namaken... dan slecht zelf verzinnen dacht ik toch.

De hyosung heeft iets meer vermogen (klein verschil overigens), het is tevens wel een compleet eigen fiets ZONDER delen van de SV oid.
:)

mss kom ik wel kijken met me SV. Tijd voor wat nieuws :)

En is weer wat anders... een SV die naar een Hyosung dag gaat ipv een Hyosung die op SV meetings komt ;) ik noem geen namen ;)
 
Ja, Ik wil serieus op een Hyosung proef rijden. :Y
Ben wel eens erg benieuwd hoe dat nou echt rijd na al die verhalen te hebben gelezen..
Hebben jullie ook de 650R staan in de 25kw versie? O-)
 
Hallo,

Het is inderdaad Vrijdag en Zaterdag ( aanstaande week )

De 650r hebben we nog niet staan, wellicht komt deze wel binnen voor de opstapdag.
De 25kw versie hebben we niet.. maar wat niet is kan nog komen, dus dat zou geen enkel probleem zijn, we zouden eventueel eens een afspraak kunnen maken.

Hopelijk tot dan..
 
Aardig van je, mister Max ;)

We zullen zien wat het weekend wordt..

We verwachten toch zeker wel enige belangstelling... met serieuze bedoelingen.

Gr,
 
En?En?En?En?





[me]NitroMax was te laat klaar met de revisie van de versnellingsbak van z'n Samurai ( en daarna te gaar van het sleutelen met deze hitte ) om nog te gaan rijden.......................bak doet het weer met allemaal nieuwe lagers 8-) [/me]
 
Hé, er zit iemand door m'n monoloog heen te lullen B|

;)


Ja, na 3 dagen moeten ze toch wel van de overweldigende belangstelling bekomen zijn en even een verhaaltje/piccies kunnen posten.


of zou dit topic dan tóch alleen maar een zakelijke stunt geweest zijn..........................neeeeee, dat zal toch niet ?

}) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan