Hyosung Werkplaats handboeken

Mafketel

Die hard MF'er
20 mrt 2002
836
1
Rotterdam
Omdat ik waarschijnlijk binnenkort een gt650r aan ga schaffen was ik op zoek naar werkplaats handboeken...

op de Amerikaanse site staan voor veel modellen de werkplaats handboeken online... niet alle hoofdstukken maar toch wel aardig om te melden dacht ik... het gt650r handboek staat bij de partscatalog bij de gt650s....
http://www.hyosungmotorsusa.com/

Wat ik mij trouwens ook afvroeg. De modellen zijn nu zeer afgeprijsd omdat volgende maand de motoren met injectie blok op de markt komen voor de euro3 normen.
nu heb ik lopen zoeken naar meer gegevens dan die de dealer mij gegeven heeft nml. op papier zelfde vermogen ...... maar ja vraag mij af of het motor karakter hetzelfde is en hoe het met het verbruik zit.....
Veel eerste modellen met injectie zijn ... toch wel minder... maar ja het is nu natuurlijk niet meer een van de eerste injectie fietsen en als ze hun huiswerk goed gedaan hebben zal het blok beter kunnen zijn dan de carb versie

heet iemand nog wat insider info .. of moet ik gewoon maar gokken welke fiets beter zal zijn en wat de prijs zal zijn
 
er zitten min of meer suzukiblokken in......

en...........................................

ik heb er een besteld..............


pestpokke pleuris zijn ze er niet meer in het zwart en komen ze ook niet meer in het zwart voorlopig....... dus nu een rooie met zwart frame.... waarschijnlijk volgende week ophalen..... of misschien vrijdag



...... enne geheel waarschijnlijk niet legaal kun je het volledige werkplaats handboek bij koriders downloaden, dus bedankt systemeng... maar ik heb hem al... of is dat een andere versie?.....


moet mijn avatar dan maar is gaan veranderen... die is og van mijn eerste trip met de gpz600r... ohja die is te koop.....
 
Laatst bewerkt:
Hallo dan...

Ik heb er nu sinds een maand 1 en heb net m'n 1000 km beurt gehad (nu 1300 op de teller). Heerlijke fiets. Veel power onderin...lekker geluid en goede looks.

Enkel nog een mini stuurkuipje erop voor de afwerking en ik ben helemaal tevree (comet 650....dus naked).

www.korider.com kun je inderdaad veel info vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan