hyperlinks in meldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.266
112.234
Rèswèk
@Duderuud Na de update van daarnet doen veel koppelingen het in het meldingen scherm niet meer, anderen zijn duidelijke hyperlinks geworden


1580252344964.png
 
Ik kan er aan toevoegen dat het bij de waarderingen gebeurt, niet bij het "genoemd worden"
 
als je rechtsboven in mijn prtscr kijkt zie je dat alleen de "genoemd" melding een blauwe hyperlink heeft, de waarderingen hebben die niet en het wordt het ook niet met de mouseover
 
Je bent niet de enige @Rob RD , ik heb dat sinds de update van daarnet dus ook.
Exact hetzelfde, de waarderingen zijn niet aanklikbaar, het blauwe is er niet, bij nieuwe meldingen van topics die ik volg is dat wel zo.
 
wat gek, want de meldingen die @Duderuud heeft zien er gewoon goed uit :+

Flauw, ik weet het
 
Duderuud krijgt meest meldingen van dattie genoemd is, geen likies, denk daardoor dat hij niet zag dat er geen link in de likies zit
 
Dat zou best eens kunnen, de berichten van de topics die ik volg zijn namelijk van voor de update zie ik net.
 
Iedereen die reageert met "Ja bij mij doet het ook ineens raar" of "Ja de links kloppen niet meer", t'is wat @Rob RD al zegt, het is een forum update. Dus iedereen gaat er last van hebben van deze bug of vreemde manier van linken.
 
Alleen als je bij meldingen de likes aanklikt zie je niet meer uit welke post ze komen,citeer berichten wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan