hypermono

Crashing Biggel

MF veteraan
18 jun 2001
1.231
5
Oisterwijk
eindelijk heb ik sinds vandaag de spullen van mijn hypermono weer terug. helemaal gespoten in mooi blauw met oranje ,witte vlakken op de kont en boven kuip
voor al wie hem in levende lijve wil zien kan een keer langs komen op de zaak of natuurlijk naar de ducati club races komen zaterdan en zondag 8 en 9 juni as te assen .
ik ben nu eindelijk pas echt blij dat het terug
jjjjjjjoeeeeeeeeppppppppppppiiiieeeeeeeeeeee
 
ja wat denk je, FOTO !!!
of ik moet mn motor af hebben ....
( of met mn Yankee bolide komen ;) )
 
erg grappig ik heb pas sinds vanavond het frame de kuip zit tank wielen etc terug dus daar kan ik wel een piccie van maken maar dan zie je nog steeds niet .ik hoop dat hij deze week klaar is dan zal ik een compleet piccie posten (antonius monstrius moet het voor me doen )
maar desalnietemin ben ik erg blij dat het na 4 maanden eindelijk terug is ,net 2 weken voor de clubraces
 
erg grappig ik heb pas sinds vanavond het frame de kuip zit tank wielen etc terug dus daar kan ik wel een piccie van maken maar dan zie je nog steeds niet .ik hoop dat hij deze week klaar is dan zal ik een compleet piccie posten (antonius monstrius moet het voor me doen )
maar desalnietemin ben ik erg blij dat het na 4 maanden eindelijk terug is ,net 2 weken voor de clubraces
Maak anders meerder piccies, dan kunnen we het proces van in elkaar zetten zien. Dan zien we ook eens hoe dat ding er helemaal uit ziet. Hoe meer piccies hoe beter :)
 
Maak anders meerder piccies, dan kunnen we het proces van in elkaar zetten zien. Dan zien we ook eens hoe dat ding er helemaal uit ziet. Hoe meer piccies hoe beter :)
zal deze week meerdere piccies maken
van het moneteren en het uiteindelijk ding compleet
zat toch al in de planning voor de racing clan site
 
NATUURLIJK gaan we naar de Ducati Club Races!!

Net als alle andere forum-ers hier!! :9
 
ik ben bang dat er nog iets te weinig bloed in mijn alcohol zit om daar naar toe te rijden :P
beerchug.gif

beerchug.gif

beerchug.gif
etc etc ,etc.
ff mijn verjaardag vieren
Ben je vandaag jarig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan