Hyperpro of WP

idifix

Rookie
19 feb 2003
12
0
Ik wil de achterschokbreker van mijn '99 mille vervangen, door een schokbreker van Hyperpro of WP.

Af en toe zit mijn vriendin achterop, kan dat nog met deze schokbrekers?

Welke moet ik kiezen?


idifix 8-)
 
Dat ligt een beetje aan je budget. Ik denk dat WP iets duurder is.
Verder zal het m.i. niet zo heel veel uitmaken tenzij je je rondetijden gaat meten.
Aangezien een geheel nieuwe schokbreker erg kostbaar is, kan het handig zijn je originele schokbreker aan te laten passen door bijv. WP in Uden.
Bel ze eens (0413 255400) voor de mogelijkheden en kosten.
Ik heb er goede ervaring mee (op mijn vorige motor).
Sucses!
 
Ik wil de achterschokbreker van mijn '99 mille vervangen, door een schokbreker van Hyperpro of WP.

Af en toe zit mijn vriendin achterop, kan dat nog met deze schokbrekers?

Welke moet ik kiezen?


idifix 8-)

Een complete demper is vrij prijzig, voor mijn honda had het zo'n 850 euro gekost, beetje veel van het goeie, heb nu alleen de veer vervangen voor een van hyperpro, scheelt een berg en is een heel stuk goedkoper.

bel eens rond zou ik zeggen.

gr van kc
 
Het is wel geen antwoord op je vraag, maar ik zou ook even op de site van Technoflex kijken. In Duitse bladen staan vaak testen; Technoflex komt er meestal als uitstekend uit.
Rij er trouwens zelf ook mee, voor vervangingsveren, achter een complete demper. Bevalt mij perfekt, veel meer gevoel EN comfort *D
 
Het schoppen is gelukt.....

Ik vraag mij altijd af of dit verschil op de weg merkbaar is. Rijden den mensen die een vervangings veer/demper hebben dan zo op z'n eind.

Ik las laatst op marktplaats een advertentie van iemand die een set veren tekoop aan bood. Deze had hij te koop omdat hij er bijhet loshalen van de demper er achter kwam dat er al WP in zat..... :X Dan vraag ik mij af, doe je er een vervangings setje in voor de show??? Die persoon had het verschil in iedergeval niet gemerkt.....
 
Ik heb de achterschokbrekers.van mij vervangen door technoflex (eerdere goede ervaring mee) om 2 redenen:
-we rijden 95% van de tijd met 2 personen, dus daarvoor de vering op maat laten maken.
-20 jaar oude motor (en dus ook schokbreker) die behoorlijk versleten was.
 
Het schoppen is gelukt.....

Ik vraag mij altijd af of dit verschil op de weg merkbaar is. Rijden den mensen die een vervangings veer/demper hebben dan zo op z'n eind.

Ik las laatst op marktplaats een advertentie van iemand die een set veren tekoop aan bood. Deze had hij te koop omdat hij er bijhet loshalen van de demper er achter kwam dat er al WP in zat..... :X Dan vraag ik mij af, doe je er een vervangings setje in voor de show??? Die persoon had het verschil in iedergeval niet gemerkt.....

Natuurlijk voor de show, er zit geen verschil in veringscomponenten.

Ik zou het zelf eens proberen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan