Hyperpro zoekt motoren. ( nieuwe.)

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Hyperpro stuurdemperkit met fikse korting verdienen?

hyperpro.jpg


Bij Hyperpro is men nog op zoek naar de volgende motoren voor de ontwikkeling van een stuurdemperkit.

Honda CB900F of Hornet 900
Honda SP2
Honda VFR800Fi V-tec
Kawasaki ZX-9 model 2002
Kawasaki ZX-6 model 2002
Yamaha BT1100 Bulldog

Ben je bereid je motor voor een paar dagen af te staan dan krijg je in ruil daarvoor een stuurdemperkit met fikse korting. Normaal kost een stuurdemperkit afhankelijk van het merk en type motor ± € 390,- (incl. BTW) en je krijgt hem dan voor ± € 136,60 (incl. BTW).

( komt van motormaniacs af :P )
 
Achterlijk dat je \'m niet gratis krijgt. Je geeft toch wel even je fijne fiets af. En wat als ze een proefritje er mee maken en ze ondeuit gaan ? \'Ja sorry meneer, dat wordt niet door onze verzekering gedekt\' :) Dag motor :}
 
Ik vind het toch wel een relaxte actie...wel een beetje jammer dat je het inderdaad niet voor niks krijgt, maar ach...als je toch zo\'n ding wil hebben...
 
Hmmm klinkt aantrekkelijk, alleen no way dat ze mijn blade een paar dagen mogen hebben......

En dan zeker krassen en beschadigingen erop als ik hem terugkrijg, en dan nog moeten betalen voor zo\'n kitje zeker ......
 
Geld dat ook voor Belgen? Ik wil m\'n SP2 namelijk best wel paar dagen afstaan voor zo\'n dempertje! :z
 
Als je kunt (gratis of niet) zeker doen.

Die mannen weten waarover ze praten. Komen zelf van WP af.

Zelf al voor en achterveren geinstalleerd door hun op mijn cagiva navigator.

Alleen nog maar met duo gereden maar het is een hele andere motor geworden.

Rijd als een speer. Wegligging en vooral in de bochten is fantastisch gewoon. Alsof je over een rails rijd so soepel en zo vertrouwd. :]
Bij hard in de voorem duikt hij niet meer, veel meer controle bij hard remmen waardoor je eerder hem de bocht in durf te gooien.

Probeer eens met een mailtje of je motor in aanmerking komt. De mijne stond ook niet op de lijst maar ze hadden hem wel nodig. Top toch

Ik ben tot nu toe zeer enthousiast over deze progressieve veren.

DOEN !!!!!!!! *D
 
Ik heb ooit m'n x-eleven aan hyperpro afgestaan als testmotor.
Kan met een gerust hart zeggen dat er zeer voorzichtig mee omgaan.
Ik kreeg m'n fiets terug met voor en achterveren (die waren dus wel gratis) en zonder ook maar 1 enkele beschadiging.
Proefrijden doen ze met hun eigen groene plaat, er word niet gejakkert en als er al iets gebeurt (bekeuring, ongeluk) dan draaien zij er voor op.
Door die groene (garage) plaat dekt de verzekering van hyperpro eventuele schade na een ongeval.

Mijn mening, doen. Het zijn echte profi's, die mannen weten wat ze aan het doen zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan