Hypertraxxx stelt zich voor

Hypertraxxx

MF veteraan
22 mei 2008
1.617
0
Dag allemaal,

Ik ben Dirk. Ik ben 20 jaar oud. Ik ben in het motorrijden nog een echte rookie (al hoop ik dat het motorrijden een beetje in het bloed zit, mijn opa reed motor en mijn vader is BMW fanaat en ben ik er zelf ook weg van :D). Ik ben nog bezig met mijn motorrijbewijs, maar mag al snel afrijden. Ik ben nu aan het kijken wat voor motor ik graag wil. Ik probeer overal zoveel mogelijk informatie vandaag te halen. Ik weet niet veel, maar ik leer graag en snel ;). Ik hoop dat ik dat hier krijgen kan van iedereen. Ik pas volgens niet zo makkelijk op elke motor. Ik ben zelf namelijk bijna 2 meter.

Tot nu toe vind ik de volgende 4 (honda) motoren interresant:

- Honda CB600F Hornet (oude model)
Ik vind de "allround" look mooi. Het is volgens mij ook een mooie motor om op te beginnen vanwege de degelijke kwaliteit.

- Honda CBR600F
Het broertje van..., maar dan met het sportieve uiterlijk. Het snelle imago trekt me wel. Ben ook nog jong, ben alleen bang dat ik me dan te snel zal laten gaan..... met alle gevolgen van dien

- Honda rebel
Puur interressant omdat een een mooie klassieker is en beter past in mijn studentenbudget :P

- Honda Shadow
Zelfde als rebel alleen is deze wat langer en denk ik dat ik er wat makkelijker oppas vanwege mijn lengte.

Als er iemand me op wat voor manier wat kan vertellen hoor ik het graag :D

Dirk
 
Laatst bewerkt:
Dirk
01.gif


Welkom vanuit een immer zonnig Tilburg (Topic). Veel plezier en hou de goede kant boven.

Shaggy1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan