I LOVE *** protest

MrHawkeye

MF veteraan
9 mei 2002
49.353
14
In het kader van die betutteling van de overheid stel ik de volgende actie voor.

We kopen allemaal zo'n geel hesje ..hoe lelijk dat kreng ook is

en zetten met zn allen een tekst erop beginnende met

"I LOVE BETUTTELING" of een andere tekst...

In Engeland hebben ze zelfs uitzichtbelasting...tjezus...
In Nederland hoeven we daar niet bang voor te zijn....


Word strontziek van die teksten..tis net slechte omo reclame..
 
Laatst bewerkt:
Ja goed idee. Ik heb nog zo een hesje gekregen van de ZLM (mijn vorige verzekeringsmaatschappij)
 
Die acties storen me voor geen meter. Al zijn er maar 10 automobilisten op de 16 miljoen NL'ers die daardoor minder dicht op m'n achterwiel gaan rijden, dan vind ik de actie al geslaagd.

Ik vind het ook betutteling hoor, maar het is geen pure evil ofzo :)
 
full
 
hahaha, ja,..dat lijkt me lachen,...

Ze hebben trouwens een of ander onderzoek gedaan naar de impact cq. het gevoel omtrent deze slogans....zou postitief ontvangen zijn door XX%

Ik weet niet wie ze geinterviewd hebben,...maar ik kan met niet voor stellen dat iemand dit een positieve actie vind,...
 
hahaha, ja,..dat lijkt me lachen,...

Ze hebben trouwens een of ander onderzoek gedaan naar de impact cq. het gevoel omtrent deze slogans....zou postitief ontvangen zijn door XX%

Ik weet niet wie ze geinterviewd hebben,...maar ik kan met niet voor stellen dat iemand dit een positieve actie vind,...

Weet een beetje hoe dat werkt, is een onderzoek gedaan door VWS zelf en het persbericht waar dit in staat is opgesteld door een persvoorlichter van VWS....Says it all :z :z :z
 
I love rechts rijden... ik kar echt hele rijen lui die links blijven rijden nu gewoon rechts voorbij... O-)

Ik doe precies wat ze wil.. en als ik er een boete voor krijg.. ik ga wel weer de pen in.. ;)
 
deze zit op mijn fiets

full


Nou heb ik ook de pest aan die dingen maar 1 vind ik er wel goed
Die van i love rechts rijden....
Alleen zo jammer dat de gemiddelde bejaarde hem niet leest..
 
Weet een beetje hoe dat werkt, is een onderzoek gedaan door VWS zelf en het persbericht waar dit in staat is opgesteld door een persvoorlichter van VWS....Says it all :z :z :z
Aan de andere kant... MF is nou ook niet bepaald representatief voor de NL samenleving. :X
 
Noemde men zoiets geen "Propaganda" in het communistische Rusland?

Nee, daar noemde men het "de waarheid".
In het westen werd zoiets, als het uit het communistische Rusland kwam,
propaganda genoemd.
 
Nee, daar noemde men het "de waarheid".
In het westen werd zoiets, als het uit het communistische Rusland kwam,
propaganda genoemd.
En zo zie je maar weer dat waarheid en propaganda een kwestie van perspectief zijn. :X
 
In Engeland hebben ze zelfs uitzichtbelasting...tjezus...
In Nederland hoeven we daar niet bang voor te zijn....
In Nederland moet je belasting betalen als je een huis koopt, een soort genotsbelasting.
omdat je meer zou genieten van een koophuis dan een huurhuis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan