I\'m the man!

twisted Paul

MF veteraan
16 okt 2001
2.633
20
:]

Nog een maandje :z


\'99 zx6r + slot + voor 250 piek een bt10 incl montage bij eerste beurt = 17.000 + 250 a-band

Had misschien na lang zoeken nog duizend piek goedkoper gekund ergens anders, maar deze heeft 12mnd garantie, ik kende de geschiedenis en weinig km...en dat was me ook wel wat waard.. I\'m happy :)

Vrijdag 18 jan. na mijn laatste hertentamen haal
ik hem op :9 8-) :) :]

mzzl!!
 
Laatst bewerkt:
yep eerste beurt is ook gratis...

Ben alleen vergeten nog laarzen voor een leuk
prijsje te krijgen :(

Maar goed, probeer ik dan nog wel eens..

O ja, verzekering viel me ook 100% mee..
wa+casco 720 piek per jaar en vanmiddag bellen
ze of ze nog iets goedkopers gevonden hebben
(oriondirect dacht ik)
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier ermee ! :)
Heeft een fiets van die som geld niet altijd 12 maanden garantie ? Of altijd maar een half jaartje normaal ?
 
yep eerste beurt is ook gratis...

Ben alleen vergeten nog laarzen voor een leuk
prijsje te krijgen :(

Maar goed, probeer ik dan nog wel eens..

O ja, verzekering viel me ook 100% mee..
wa+casco 720 piek per jaar en vanmiddag bellen
ze of ze nog iets goedkopers gevonden hebben
(oriondirect dacht ik)

Zou je een motor van fl 17.000 niet allrisk verzekeren?
Je hebt er hard voor gespaard en als je een ongelukje krijgt ben je alles kwijt.
 
allrisk was 4100 piek :(

Als ik een schuiver maak dan laat ik hem toch gewoon jatten? :+
 
Slim hoor een motor kopen en daarna pas gaan vragen wat je verzekering kost. Ik heb m\'n fiets all-risk verzekerd ook al is die van \'96 (kost me 1600 gulden per jaar, kheb 60% korting). Overigens berekenen de meeste maatschappijen de normale premie vanaf het jaar dat je 24 wordt. Dus in december 2002 jarig, dan vanaf 1 jan 2002 normale tarief.

Van mij hoef je de motor niet all-risk te verzekeren. Maar dan moet je straks ook niet klagen als je hem door je eigen schuld kort rijd.

Verders succes met je Kawa.
 
yep eerste beurt is ook gratis...

Ben alleen vergeten nog laarzen voor een leuk
prijsje te krijgen :(

Maar goed, probeer ik dan nog wel eens..

O ja, verzekering viel me ook 100% mee..
wa+casco 720 piek per jaar en vanmiddag bellen
ze of ze nog iets goedkopers gevonden hebben
(oriondirect dacht ik)

Gefeliciteerd.... ik zou voor allrisk gaan...

 
Laatst bewerkt:
O ja, verzekering viel me ook 100% mee..
wa+casco 720 piek per jaar en vanmiddag bellen
ze of ze nog iets goedkopers gevonden hebben
(oriondirect dacht ik)

Ik zit ook bij http://www.oriondirect.nl/motorverzekering.html (oriondirect). Was voor mij de goedkoopste.
 
Laatst bewerkt:
Allrisk kan alleen bij nieuwe fietsen, dan krijg je de nieuwwaarde uitgekeerd als er iets is, meestal geld dit ook alleen het eerste jaar.

Dan heb je meestal volledig casco, dat is net zoals allrisk, maar dan keren ze de dagwaarde uit in plaats van de nieuwwaarde.

En dan heb je nog mini casco of casco beperkt, dat soort dingen, en dat is meestal alle schade, behalve die je zelf maakt aan je eigen fiets. Dus wel diefstal en brand, maar geen schuiver door een eigen foutje of zoiets...

En WA is alleen schade die je bij andere toebrengt. (Die zit er altijd bij.)

Dit moet hem volgens mij zijn. Ik zou gaan voor mini casco en niet op je b*k gaan. Je zou kunnen kijken of volledig casco de moeite waard zou zijn. Maar meestal is dat asociaal duur als je niet zo lang rijdt of als je niet bejaard bent. :P

OH JA, GEFELICITEERD
 
Allrisk kan alleen bij nieuwe fietsen, dan krijg je de nieuwwaarde uitgekeerd als er iets is, meestal geld dit ook alleen het eerste jaar.

Dan heb je meestal volledig casco, dat is net zoals allrisk, maar dan keren ze de dagwaarde uit in plaats van de nieuwwaarde.

Allrisk is toch hetzelfde als volledig casco?
 
Je leeftijd heeft er veel te maken met je premie. Een vriend van mij is 20 jaar en betaalde voor zijn Duc 748 4000 Gulden All Risk incl winterstop.

Denk dat ik dat ook wel kwijt ben straks voor mijn RSV
 
Allrisk is toch hetzelfde als volledig casco?

nee, allrisk kan alleen bij nieuwe motoren, dan krijg je het eerste jaar of zo de nieuwwaarde uitgekeerd, volledig casco betekend dat je de dagwaarde krijgt uitgekeerd, minder leuk dus...
 
nee, allrisk kan alleen bij nieuwe motoren, dan krijg je het eerste jaar of zo de nieuwwaarde uitgekeerd, volledig casco betekend dat je de dagwaarde krijgt uitgekeerd, minder leuk dus...


Allrisk of volledig casco is het zelfde!!!!!!!!
 
Congrats Paul. :)

Have fun ermee, idd is verzekering asociaal duur op onze leeftijd. :(

Ik betaal (21 jaar oud) 600 gulden ofzo voor een WA+ verzekering (incl. diefstal) per jaar, allrisk zou mij dik 3000 gulden kosten, en dat op een motor van 5000 gulden ofzo. :(
 
allrisk zou mij dik 3000 gulden kosten, en dat op een motor van 5000 gulden ofzo

ja, maar je bouwt zonder schade heel snel een boel korting op (Unive iig)

Ik (22, 3 jaar schade vrij) betaal voor een all-risk 1200,- !
 
:]

\'99 zx6r + slot + voor 250 piek een bt10 incl montage bij eerste beurt = 17.000 + 250 a-band

Had misschien na lang zoeken nog duizend piek goedkoper gekund ergens anders, maar deze heeft 12mnd garantie, ik kende de geschiedenis en weinig km...en dat was me ook wel wat waard.. I\'m happy :)
mzzl!!

Gefeliciteerd :) veel plezier met je nieuwe fiets!
 
Terug
Bovenaan Onderaan