I shouldn't be Alive

Status
Niet open voor verdere reacties.

banned_mustiej

geblokkeerd account
24 jun 2012
585
0
Datum: 26 April... 2013...
Tijd: 12 uur... 23 seconden...
Locatie: Den Haag... Erasmusplein...




Wat een dag,
's ochtends vroeg opstaan om 12 uur lang te werken maar op het moment dat ik hier aan dacht, ging ik met de verkeerde been uit bed. Ik wist het. Dit was een fout. Het was al gedaan. Ik was.. met de verkeerde been uit bed gestapt.
Gapend en met een bad-haircut-day naar de badkamer gehinkeld om gezicht te wassen.
Allemaal spannend en zenuw wekkend maar toen ik besloot mijn stinkend bek een wasbeurt te geven liet ik mijn tandenborstel vallen...
Mijn oog pupillen werden groot, dat voelde ik.. ik was in shock.. ik dacht meteen aan het feit dat ik met verkeerde been uit bed was gestapt..wat een fout.. dit was een moment dat mijn leven voorgoed werd veranderd...


......12 uur 's middags en 10 seconden.......Erasmusweg.......


De lampen gaan op groen en mijn achterwiel heeft nauwelijks grip op de natte zeprapad markeringsverf.
Al gauw zit ik op 60km p/u, de volgende kruispunt was de Erasmusplein met een grote rotonde en veel lampen..

......12 uur 's middags en 20 seconden.......Erasmusweg.......


De verkeerslichten springen plotseling op oranje... ik versnel mijn snelheid met factor 1.5.
Verkeerslichten: rood.
Met een a la Valentino Rossi moest ik een bocht nemen om mijn verhoogde snelheid door de natte, veel witte verf en veel olie die door de vrachtwagens word veroorzaakt elke dag bocht te kunnen redden... maar het kon niet, het was onmogelijk, ik zou de rivier die naast het Erasmusplein was induiken.. theoretisch gezien was dit onmogelijk.
Dit zou een historisch dag zijn voor de Motorrijders der Nederlanden.
Alsof dat niet genoeg was reed een Golf 3 gangster nog eens van rechts dwars door rood en die grafkop van de bestuurder zou mijn laatste beeld zijn die mijn hersens door mijn ogen zou opslaan.

......12 uur 's middags en 23 seconden.......Erasmusweg.......


Met een schrikreactie ging ik keihard op de achterrem en mijn achterwiel slipte en met mijn linker been op de weg om mijn motor in balans te houden... verbazendwekkend genoeg bleef ik op die positie de hele rotonde door en ging ik rakelings lang de gangster en nam ik de rotonde driekwart en ging ik naar de pompstation die 100m na de rotonde verderop lag.
Ik keek naar mijn linker been en ging in trancemodus... dit was de linkerbeen waarmee ik uit bed stapte... de linker been is de been waarmee je uit bed moet stappen.





Wat gebeurde er tussendoor? Wat bezielde de Golf 3 gangster? Hoe kon het ooit goed gaan? Wat is de laatste status van de tandenborstel?
Wil jij weten wat er met Mustiej sindsdien is veranderd en wil je de hele verhaal lezen?
Koop nu bij Paagman het boek: I shouldn't be Alive: Mustiej Edition voor maar 9,95 euro!
 
Toen ik de titel en de poster zag kon ik niks anders denken dan: INDERDAAD! :X
 
Hoe kan je nou een bad-hair day hebben met een dikke opskeer :?
Anyway, volgende keer gewoon remmen voor oranje
 
cock-block.jpg
 
er zitten grappige stukjes tussen moet ik toegeven maar over het algemeen ga ik niet voor het blad.
dat je nog leeft verbaast mij niet. Het zal vast spannender hebben aangevoeld dan hoe je het beschrijft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan