IBM houdt automobilisten wakker

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
IBM houdt automobilisten wakker

Uitgegeven: 19-7-2001 13:53

LONDEN - Computerfabrikant IBM ontwikkelt een kunstmatige passagier die moet voorkomen dat automobilisten achter het stuur in slaap vallen. De uitvinding stelt vragen of laat koud water uit het dashboard spuiten om de weggebruiker bij de les te houden.


:r :r :r ik stel voor om geen bekeuringen meer uit te schrijven bij dit soort "gedrag" maar om de voorruit af te pakken...
 
IBM houdt automobilisten wakker

Uitgegeven: 19-7-2001 13:53

LONDEN - Computerfabrikant IBM ontwikkelt een kunstmatige passagier die moet voorkomen dat automobilisten achter het stuur in slaap vallen. De uitvinding stelt vragen of laat koud water uit het dashboard spuiten om de weggebruiker bij de les te houden.


:r :r :r ik stel voor om geen bekeuringen meer uit te schrijven bij dit soort "gedrag" maar om de voorruit af te pakken...

Dit soort truken hebben wij motorrijders niet nodig, het geeft maar weer eens aan hoe saai autorijden is!
 
hmm, ben wel eens uit belgie gekomen met een hoop muziek , hielp niet eens meer, A2 was te smal geworden, net op tijd wakker gemaakt
 

Dit soort dingen kan je toch beter zien te voorkomen. Maar met water? Dacht zelf meer aan 220 volt. })
 
Laatst ook nog zelf meegemaakt, in auto van Friesland naar zuid België rijden, terwijl je net daarvoor een nacht hebt overgeslagen (niet geslapen dus). Da's ook redelijk gaar en ook niet echt verstandig. Ik maakte in België wel even een raar slingertje op de snelweg, ogen vielen beetje dicht. :P

Best stom eigenlijk, met te weinig rust en slaap een eind gaan rijden.
 
Er is maar één manier om wakker te blijven en dat is de maximum snelheid afschaffen. Gewoon rijden zo hard als je zelf wil.
Heb je ooit gehoord dat een F1 rijder inslaap is gevallen achter z'n stuur.....??
 
Er is maar één manier om wakker te blijven en dat is de maximum snelheid afschaffen. Gewoon rijden zo hard als je zelf wil.
Heb je ooit gehoord dat een F1 rijder inslaap is gevallen achter z'n stuur.....??

Nee maar die gaan waarschijnlijk ook niet donderdag, vrijdag en zaterdag aan de bar zitten, zouden ze hun wagentje ook niet lang op de baan houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan