Ice Dragon nieuw op MF

Ice Dragon

Die hard MF'er
18 jun 2006
375
0
Spijkenisse
Hallo allemaal,

Mijn naam is Martijn, 33 jaar en ik woon in Spijkenisse. Ik heb bijna mijn hele leven in de achterhoek gewoond maar ivm werk ben ik verhuist.

Een tijdje geleden werd ik met acceleren langs een benzinestation van de weg gereden door een onachtzame vrouw die vanuit het benzine station ineens naar de linkerafslag bij de stoplichten wilde. Gevolg uitwijken, noodstop, glijden (zowel de motor als ik op mijn buik, vandaar de naam buikschuiver volgens mijn vrouw) en een heleboel schade. Gelukkig zoals altijd mijn pak aan, want anders....... Motor Total-loss, ik gelukkig iets minder. Na veel heen en weer gebel met de verzekering hebben ze eindelijk besloten om uit te gaan betalen.

Aangezien ik al een tijdje op zoek was naar een TL1000R, heb ik de knoop door gehakt en er een gekocht. Over een paar dagen haal ik hem op. Eindelijk weer rijden. Ik heb alvast een handje vol onderdelen besteld in Amerika, want de prijzen zijn daar een stukkie lager.

Bestelde onderdelen:
* Titanium Yoshimura RS3 Race versie (heb meteen DB-killers meebesteld)
* TRE
* Powercommander PC3 usb
* Stalen remleidingen
* Undertail

Geld is nu op en zal weer ff moeten sparen voor andere delen.
O ja, ik rijd zomer en winter, weer of geen weer.

Groeten uit Spike City

Martijn aka Ice Dragon

Foto's zoals gekocht:


 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties. Als ik alle nieuwe delen heb gemonteerd, zal ik zeker weer een paar piccies posten. Kan amper wachten tot het zover is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan