Iche was dort in dortmund

MofkaP

Banned User
13 nov 2002
5.393
3
En ik moet zeggen dat viel niet tegen. Het is een combinatie van de Rai en Utrecht, alleen dan zonder tweedehands motoren. De totale ruimte beslaat ongeveer drie keer de ruimte van de hallen in Utrecht. Ik was er nog nooit geweest, maar als ik even kan ga ik volgend jaar weer en sla dan de Rai en Utrecht over.

Gelukkig waren wij er al om 09.00 uur. Tot 11.00 uur was het redelijk goed te doen. Daarna werd het wel een stuk drukker. Maar omdat de loopruimtes groter zijn dan in Utrecht werd het niet dat getrek en geduw dat ik in Utrecht op sommige plaatsen heb meegemaakt. Verder zijn er ieder uur diverse shows.

Het aanbod en de diversiteit van kleding en helmen is veel groter dan in Utrecht en er zijn, behoudens de gebruikelijke beurskortingen, echt spotkoopjes te halen. Ook zijn er veel meer accessoires te verkrijgen.

Wat opvalt is de veelheid aan verschillende bedrijven die allerlei zaken verkopen. Waar ik in Utrecht niet was geslaagd daar is het hier wel gelukt. Zowel voor mijn vrouw als voor mij. Wat indrukken in de vorm van foto's op mijn homepage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan