icons gehost bij m-f doen het niet

hee boy genius: Is het misschien slim om te laten omschrijven wat je ziet ipv te laten zien wat je ziet. Jij bent de enige met het probleem en als je een voorbeeldje laat zien dan heeft het toch geen nut voor ons!!

Je kunt natuurlijk wel zeggen dat je gewoon een kruisje ziet.
 
Boomboom, boy genius de enige?

jpg

Zoiets zie ik dus bij elk piccie dat geserveerd wordt door het misc.php scriptje van deze site :(
Het ligt niet een m-f, want revolutions icon (hetwelke static in een directory op mù-f staat) kan ik wel zien. Enkel de plaatjes die misc.php uitpoept (dus de plaatjes die als attachement zijn geupload en van daaraf gelinked) geven zo\'n kruisje.
 
Laatst bewerkt:
Omdat die misc.php mij geen mooi plaatje serveerde. Ligt zeker bij dat script. Want revs icon zag\'k wel en die\'s ook bij m-f gehost.. alleen zonder die misc.php shit.

Pooh, alle mf-plaatjes hebben een misc.php id, dus wat je zegt klopt niet helemaal.
 
Bij mij thuis doet alle icons (die bij mf zijn gehost) het wel gewoon maar op school doen ze het niet.
 
Pooh, alle mf-plaatjes hebben een misc.php id, dus wat je zegt klopt niet helemaal.

Dan check je de properties van revolutions icon maar eens. Da\'s gewoon een hardlinked plaatje bij jouw op de server en tegelijk het enige werkende plaaatje van de m-f server samen met de template GIF\'s, niks misc.php troep daarbij.
Eneeuhh.. als ik niet de enige ben die opeens gezeik krijgt van die misc.php lijkt het me toch waarschijnlijk dat de server er iets mee te maken heeft aangezien php SERVERSIDE shit is.
 
Laatst bewerkt:
hee boy genius: Is het misschien slim om te laten omschrijven wat je ziet ipv te laten zien wat je ziet. Jij bent de enige met het probleem en als je een voorbeeldje laat zien dan heeft het toch geen nut voor ons!!

Je kunt natuurlijk wel zeggen dat je gewoon een kruisje ziet.

Ik zie regelmatig een ahum kruisje ipv een icon.
Nu doet ie het trouwens wel gewoon.
Zelfde geld trouwens ook voor plaatjes die gelinkt worden vanuit mofo, ene keer doen ze het wel andere keer niet
 
En toch heb ik dat probleem nog nooit gehad...dus tjah....dan weet ik het ook niet...

Is dat op je werk J.W?? Ik denk dat het door een proxy.firewall komt namelijk...
 
Proxy gebruik ik niet.
Heb vaste aansluiting.
Vind het niet zo leuk om in de ISA reportjes steeds op nr 1 te eindigen elke dag :P

Firewall zou kunnen, we waren toch al van plan deze te updaten. zal dat proces eens versnellen
 
Dan check je de properties van revolutions icon maar eens. Da\'s gewoon een hardlinked plaatje bij jouw op de server en tegelijk het enige werkende plaaatje van de m-f server samen met de template GIF\'s, niks misc.php troep daarbij.
Eneeuhh.. als ik niet de enige ben die opeens gezeik krijgt van die misc.php lijkt het me toch waarschijnlijk dat de server er iets mee te maken heeft aangezien php SERVERSIDE shit is.
Lijkt me goed uitgetest en gereproduceerd door meerdere mensen.

Dat php serverside is zou voor Duderuud toch geen abacadabra moeten zijn :? .
 
Nog nadeeltje van dat misc.php scriptje, m\'n IE cached de foto\'s niet, moet dus elke keer opnieuw alle foto\'s laden, beetje vervelend met ISDN.
 
Ja, dat probleem heb ik ook. Weinig aan te doen denk ik.

Als het anders zou moeten, dan moet het hele upload-gedeelte aangepast worden, en daar heb ik weinig zin in! Geen support meer, en een pokkewerk (misschien kan het helemaal niet, werkt het gewoon niet meer in het forum).

Ofwel, een lastig probleem. Ik geef het in ieder geval door aan Jeroen, de sysadmin. Hij kan me vast wel helpen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan