icons gehost bij m-f doen het niet

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Euhhm..
Waarom doen die icons die bij m-f gehost worden het de helft van de tijd niet?
 
en waarom krijg je als je een bijgevoegd plaatje wil kijken een referer fout krijgt?
Zelfde geld voor
vanaf mofo
 
Mijn Scooby-icon staat ook op de M-F server en doet het altijd goed.

Jouw icon is gewoon gelinked en niet via die referrer checkende php shit.
De niet werkende icons worden dynamisch geserveerd met php scriptje lijkt\'t wel.
Wel vaag om icoontjes via php te gaan serveren. Serverload om static gedoe te tonen :?
 
Jouw icon is gewoon gelinked en niet via die referrer checkende php shit.
De niet werkende icons worden dynamisch geserveerd met php scriptje lijkt\'t wel.
Wel vaag om icoontjes via php te gaan serveren. Serverload om static gedoe te tonen :?

Snap ut nie :? ????

Ik zie bij mijn naam een mooi plaatje van mijn R6. Ik weet niet hoe jij er een rood kruisje in kan zien.
 
Godverdomme nu zie ik geen
bij Duderuud en zut.
Word gek, ga maar gauw :]
3x raden nu zie ik wel weer
bij duderuud en zut.
en dat alles in amper 1 minuut.

Ik heb een PIII 866, met 512 mb (2x 256 133mhz sdram), 20 inch scherm, 2 netwerkkaarten,20gb Hardeschijf (5400rpm), G400 16mb en een vaste internetverbinding via KPN backbone in D\'bosch van 2mb.
Als OS heb ik Windows XP en als tekstverwerker Word XP
 
Snap ut nie :? ????

Ik zie bij mijn naam een mooi plaatje van mijn R6. Ik weet niet hoe jij er een rood kruisje in kan zien.

Omdat die misc.php mij geen mooi plaatje serveerde. Ligt zeker bij dat script. Want revs icon zag\'k wel en die\'s ook bij m-f gehost.. alleen zonder die misc.php shit.
 
Ik weet ook niet war misc.php shit is ,iets met poep maar wat...poep van de miscule pielehapper ofzo :? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan