icoon met meerdere foto\'s

Sniper

MF veteraan
13 dec 2001
2.453
0
België / Bornem
Ik zou graag mijn icoon vervolledigen met nog een tweede icoon van gixxers, die dus om de x aantal seconden steeds van de ene naar de andere overspringt. Ik weet dat je het met een bepaald progje kan , maar niet met welk juist.... En kan je de intervaltijd ook instellen op zo\'n icoon progje?
Liefst iets dat je in freeware kan downloaden... (voor die ene keer dat ik het ga gebruiken...)
 
Met ULEAD GIFanimator gaat dat heel makkelijk, is het beste (vind ik) programma om dit soort dingen mee te doen.
Kun je zo downloaden en een maand gratis gebruiken, daarna zijn er mogelijkheden om deze termijn te verlengen. Maar daar zal ik op dit forum niet over uitwijden *D .
 
Met ULEAD GIFanimator gaat dat heel makkelijk, is het beste (vind ik) programma om dit soort dingen mee te doen.
Kun je zo downloaden en een maand gratis gebruiken, daarna zijn er mogelijkheden om deze termijn te verlengen. Maar daar zal ik op dit forum niet over uitwijden *D .

Ik heb Coffeecup gif animator gebruikt, was op 2 minuten al geklonken !!! easy progje , aanrader !!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan