Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Bedankt voor mijn geweldig mooi nieuw icoontje...wie hier dan ook verantwoordelijk is.....![]()
![]()
Misschien is dat de site waar je je icoontje upload (tijdelijk) down. Ik had daar ook regelmatig last van toen ik alles nog uploadde bij Photobucket.com.En nou is mijn icoontje weer de klote op....!!!
Wie heeft mijn icoontje gejat...????
Hiij is gewoon weggelopen![]()
Ligt niet aan MF volgens mij. Melding van de URL van je icoontje: HTTP-fout 404 Niet gevonden. Het bestand of script dat u hebt aangevraagd, is niet gevonden op de webserver. Controleer of het pad in de URL juist is.
Spider,
Je kunt net zo goed Russisch schrijven dan weet ik ook niet waar je het over hebt....URL....??? is dat een afkorting van Ural...??( Russische motor van Ralfie..!!)
Spider,
Je kunt net zo goed Russisch schrijven dan weet ik ook niet waar je het over hebt....URL....??? is dat een afkorting van Ural...??( Russische motor van Ralfie..!!)
RSpider,
De lokatie waar jou avatar staat is niet meer te bereiken
Wie is hier nou niet wakkerLL, niemand die ff de datum van de topicstart tsjekt
![]()
![]()
En nou is mijn icoontje weer de klote op....!!!
Wie heeft mijn icoontje gejat...????
Daar staat een hele andere vraag
Alleen anders geformuleerdDaar staat een hele andere vraag![]()
och je kent haar[me]Kofferrek denkt dat Spider nooit haar ongelijk zal toegeven[/me]
och je kent haar![]()
Spider is een vrouw he ...[me]Tafkaf rests hiscase]
[/me]