icoontje

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nou is mijn icoontje weer de klote op....!!!

Wie heeft mijn icoontje gejat...????
 
Hiij is gewoon weggelopen :P

Ligt niet aan MF volgens mij. Melding van de URL van je icoontje: HTTP-fout 404 Niet gevonden. Het bestand of script dat u hebt aangevraagd, is niet gevonden op de webserver. Controleer of het pad in de URL juist is.
 
Hiij is gewoon weggelopen :P

Ligt niet aan MF volgens mij. Melding van de URL van je icoontje: HTTP-fout 404 Niet gevonden. Het bestand of script dat u hebt aangevraagd, is niet gevonden op de webserver. Controleer of het pad in de URL juist is.


Spider,

Je kunt net zo goed Russisch schrijven dan weet ik ook niet waar je het over hebt....URL....??? is dat een afkorting van Ural...??( Russische motor van Ralfie..!!)
 
Spider,

Je kunt net zo goed Russisch schrijven dan weet ik ook niet waar je het over hebt....URL....??? is dat een afkorting van Ural...??( Russische motor van Ralfie..!!)


De lokatie waar jou avatar staat is niet meer te bereiken
 
Spider,

Je kunt net zo goed Russisch schrijven dan weet ik ook niet waar je het over hebt....URL....??? is dat een afkorting van Ural...??( Russische motor van Ralfie..!!)

Staat het plaatje op een website?

Zoja--> dan is die site misschien (tijdelijk) niet te bereiken.
Gevolg,plaatje werkt (tijdelijk) niet...

;)
 
De lokatie waar jou avatar staat is niet meer te bereiken

En een avatar...is dat een andere naam voor een icoontje...?.

En als ik die 'avatar' ( is daar geen gewone Nederlandse naam voor te vinden...??)terug wil, hoe ga ik dan te werk..?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan