ICQ icoontjes doen het weer

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Enige tijd geleden had ICQ problemen met hun scripts waardoor de icoontjes van icq in berichten niet werden geladen. Daarom zag je tot nu toe altijd dit standaard icoontje:
icq.gif
.

Maar vanaf heden werken ze weer, en daarom heb ik het originele script er weer neergezet.

Je kan nu dus weer zien in de topics of iemand online is of niet!
 
Enige tijd geleden had ICQ problemen met hun scripts waardoor de icoontjes van icq in berichten niet werden geladen. Daarom zag je tot nu toe altijd dit standaard icoontje:
icq.gif
.

Maar vanaf heden werken ze weer, en daarom heb ik het originele script er weer neergezet.

Je kan nu dus weer zien in de topics of iemand online is of niet!

Ik heb mun ICQ ook maar in profiel gezet, maar krijg dus geen vrolijk gekleurd bloemetje als de rest. Iemand een idee hoe dit komt? Heb al bij instellingen gekeken maar kan niet echt wat vinden.
 
Ik heb mun ICQ ook maar in profiel gezet, maar krijg dus geen vrolijk gekleurd bloemetje als de rest. Iemand een idee hoe dit komt? Heb al bij instellingen gekeken maar kan niet echt wat vinden.

Je hebt ergens (security en privacy, tabblaadje general, onderaan dat vinkboxje) webawareness afstaan. Hetgeen wil zeggend at andere je on/offline-status niet kunnen zien via\'t www.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt ergens (security en privacy, tabblaadje general, onderaan dat vinkboxje) webawareness afstaan. Hetgeen wil zeggend at andere je on/offline-status niet kunnen zien via\'t www.

Nou Pooh, sla mij maar neer (of toch maar niet.) Heb het aangefinkt maar nog steeds geen gekleurd bloemke.

Enne...je ben een lekker wijf hoor. Zag je foto in R1 topic


oké, nu dus wel, Sla me dan toch maar neer.


Pooh, aardige meneer!!! Bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Duurt even voor die server de verandering door heeft he :)
Dat Noors is wel correct trouwens hoor :P
 
Voegt wat mij betreft niet echt wat toe, maar ok... HOERA! :+

Vandaar dat je het zelf ook heb aangefinkt. Het is me helemaal duidelijk. Maar voor mij is het natuurlijk wel weer een mijlpaal op computergebied. :)
 
Vandaar dat je het zelf ook heb aangefinkt. Het is me helemaal duidelijk. Maar voor mij is het natuurlijk wel weer een mijlpaal op computergebied. :)

Bedoelde er meer mee te zeggen dat wanneer die bloempjes op het forum niet groen, rood of weet ik wat voor kleur hebben je iemand ook wel kunt toevoegen aan je lijst. :P
 
ja hartstikke leuk dat ik weer de bloemen buiten mag zetten, lichte betonkleur maar wel aardig toch ?
 
Bedoelde er meer mee te zeggen dat wanneer die bloempjes op het forum niet groen, rood of weet ik wat voor kleur hebben je iemand ook wel kunt toevoegen aan je lijst. :P

Dat is waar, 1 keer gedaan en een leuke maat aan overgehouden (volgens mij). Mun leven hangt er ook niet vanaf ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan