ICQ / MSN suggestie

Extra icoontje??

  • Ik ben tegen

    Stemmen: 2 9,5%
  • Ik ben voor

    Stemmen: 19 90,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21

maXXzz

Die hard MF'er
14 aug 2002
328
0
Ergens in Drenthe
Misschien is het leuk om naast de "profiel", "ICQ" en "homepage" icoontjes rechtsbovenin ook een "MSN" icoontje te plaatsen. (uiteraard met de mogelijkheid je MSN-adres in je profiel in te vullen)

Volgens mij zijn er tegenwoordig veel meer mensen die MSN gebruiken. Ik gebruik mijn ICQ eigenlijk nooit meer omdat al mijn vrienden op MSN zitten.

Ik weet het bezwaar ivm spam en dat daarom je mail-adres digitaal in je profiel staat, echter denk ik dat er vele zoals ik gekozen hebben voor een spam-adres om op te MSN-en. Je kan uiteindelijk zelf kiezen om hem wel of niet in te vullen en je kan er een waarschuwing over het spamrisico bijplaatsen.

Getuige dit topic is er wel behoefte aan.... En het is zo'n werk om elke keer te lopen zoeken in dit topic.

Zomaar een hersenspinsel.... sorry.... :P
 
Laatst bewerkt:
Biedt Microsoft dezelfde service als ICQ? Dus dat je adhv iemands mailadres zijn of haar status op kunt vragen?
 
Nee, volgens mij niet... Als je iemand toevoegt zie je pas gegevens als de ander vervolgens toestemming geeft tot toevoegen. Een soort request dus zoals in ICQ. Voordat je toegevoegd bent kan je dus niet zien of de andere kant online is. Als de gebruiker een openbaar profiel heeft kan je die wel opvragen op MSN.com

Hoezo?

P.S.
Die poll is trouwens niet om te provoceren hoor. Had nog nooit een poll gemaakt. Leek me gewoon leuk. Als ie ongepast is haal ik hem weer weg hoor...
 
er is hier ook al gesproken over msn ipv icq.
Ik geloof dat de online status van icq wel weer te geven is op , bv, mf en van msn weer niet...
 
owwww... zit dat zo... nooit opgevallen dat dat dingetje de status ook aangeeft... oeps, foutje. Zal voor MSN vast wel ook wel in te bouwen zijn. Uitdaging!!! Wie o wie??

Ik bedoelde aanvankelijk om het er gewoon neer te zetten zodat je snel kan zien of iemand MSN heeft....


er is hier ook al gesproken over msn ipv icq.
Ik geloof dat de online status van icq wel weer te geven is op , bv, mf en van msn weer niet...

Inderdaad zeg... is al een topic over. Hij stond hier alleen niet meer in de lijst. Hoe kan dat nou?? Verder is ie behoorlijk off-topic gegaan, dus de vraag nog eens stellen is zo raar nog niet want banaan heeft nog niet gereageerd.
 
Laatst bewerkt:
Wordt dat smoelenboek dan geintegreerd in het MF banaan??
Ja... misschien niet in de allereerste versie, maar het is de bedoeling dat je via iemand's profiel naar diens Smoelenboek-details kunt gaan, en misschien dat er ook een icoontje bij elke post komt te staan om nog sneller al die interessante details van mensen te lezen :P
 
Ja... misschien niet in de allereerste versie, maar het is de bedoeling dat je via iemand's profiel naar diens Smoelenboek-details kunt gaan, en misschien dat er ook een icoontje bij elke post komt te staan om nog sneller al die interessante details van mensen te lezen :P
klinkt handig, ben benieuwd
 
Sorry, ff oma erbij halen ipv een nieuw topic te starten.

Kan het stukje icq in je profiel niet vervangen worden door msn of gebruiken echt nog zoveel mensen icq?
 
Ehhmmmm... zit geloof ik in het Smoelenboek, moet ik ff checken :)

(Dat Smoelenboek gaat trouwens binnen afzienbare tijd online).
full
*O*
full
*O*
full


:} :} :} Eindelijk !!! :} :} :} :}

full
*O*
full
*O*
full







:P
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan